Gamer update

Medlem
Gamer update

Jag är nu 30 timmar in i FONV. Rockar lika bra som FO3. Ja det är ju som en uppföljare till den. Lite lullull med att kunna göra egna stimpacks och ammo men det har jag inte brytt mig om. Det går så bra att spela utan.T.o.m. samma buggar som tidigare. Har jag spelat länge så tar det längre och längre tid att ladda. Jo jag hade samma problem på en annan burk så det är inte min konsoll som felar. Fast lite märkligt är det att den minnesläckan inte är fixad på två år.

Men nu har jag tagit en liten paus för Fable III. Kunde inte låta bli att införskaffa den. Roligt så här långt, och samma sak där typ en fortstättning av Fable II, men förenklad, dock med bättre grafik. Roligt med mer av samma. Och så har jag ju döttra som vill spela. Hon har ju spelat tvåan så många gånger fast hon inte hänger med i handligen.

Borderlands GOTY ligger oöppnad.
Mafia II ligger nästan ospelad.
Aliens vs Predator ligger nästan ospelad, men den verkade sådär ändå.
Medal of Honor ligger nästan ospelad, men den verkade också väldigt oinspirerande.
Angry birds: har ju fastnat på två banor... grrrr... kommer aldrig att klara dem, känns det som.
F1 ligger nästan helt ospelad. Inte var det som Dirt 2 inte... Duh!
Red dead... fortfarande nästan ospelad. Cowbojsare är inte min grej tydligen.

Kommande:
CoD. Black ops... nja kommer nog inte att skaffa om jag inte får den. Blev så trött på alla flyg- och helikopter-kill streaks. De förstörde hela känslan och gav verkligen ingen lust att kämpa man mot man. Eller dessa "noob-tubes", tråååkigt.
Assassins Creed II: Jo sugen är jag ju, men det blir väl mer av samma även där, så det får nog vänta. Har ju precis spelat klart ettan och tvåan innan dess.
Kinect: Garanterad julklapp till barnen.

Och så blir det ju ett Gamex-besök i helgen. Frågan är ju egentligen varför jag ska gå. Jag får reda på alla nyheter från nätet och tidningar ändå.

#blogg

Gamer update

Ditt nick får mig att tänka på butikskedjan Takashimaya... är det relaterat, måntro?

Medlem

Det är det minsann. Fast med "c" då som du märker. Har ett trevligt minne från Singapore-butiken och namnet är så roligt att uttala.

Haha, coolt. Jag gillar butikerna med.

1
Skriv svar