Medal of Honor eller Black Ops ?

Medlem
Medal of Honor eller Black Ops ?

Vilket är bäst online MoH eller Black Ops?
har redan kört men MoH kampanjen men kan inte komma åt mp än.
Ska man byta in MoH och köpa black ops eller är medal of honor bäst?

Medlem

Tror nog att BO är mer intressant.

Medlem

Smaksak.Kör MoH hårt just nu och har även förbokat BO men för mig kommer MoH leva längre då BO(COD) tenderar bli för arkad.

Medlem

Lite beroende på vad du vill ha. Själv har jag köpt MoH och kommer även införskaffa BO. MoH är inte direkt ett dåligt spel och flyter på mycket bättre än t.ex. BC2, men banorna är väldigt knasigt gjorda och det gör spelets sniper-klass obalanserad.
Black Ops kommer för mig leva längre då det har oändligt mycket mer när det gäller unlocks och customization, men även fler, och roligare, gammodes. Det gör det som AndyZedd sa mer arkad så det beror egentligen på vad du är ute efter, men jag röstar på BO.

Medlem

Två helt olika spel... Man kan inte direkt jämföra dom, utan vad är det för sorts spel du är ute efter?

Arkadröj eller lite mer åt realism?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Två helt olika spel... Man kan inte direkt jämföra dom, utan vad är det för sorts spel du är ute efter?

Arkadröj eller lite mer åt realism?

Vad då två spel?! EA har sagt att MOH ska utmana MW2 och då måste det väl vara samma spel?

Själv så skulle jag säga BO eftersom en mängd anledningar. MOH är gjort att två spel studior vilket tyder på att det komma ut på marknaden snabbt och sälja bra pga. känt varumärke har jag intrycket av. Så jag ska köpa black ops istället för MOH (köp BC2 istället, MOH kommer reas ut efter jul handeln)


signatur

*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!

Medlem
Skrivet av Maistro:
Skrivet av Jozo:

Två helt olika spel... Man kan inte direkt jämföra dom, utan vad är det för sorts spel du är ute efter?

Arkadröj eller lite mer åt realism?

Vad då två spel?! EA har sagt att MOH ska utmana MW2 och då måste det väl vara samma spel?

Själv så skulle jag säga BO eftersom en mängd anledningar. MOH är gjort att två spel studior vilket tyder på att det komma ut på marknaden snabbt och sälja bra pga. känt varumärke har jag intrycket av. Så jag ska köpa black ops istället för MOH (köp BC2 istället, MOH kommer reas ut efter jul handeln)

Va?

Medlem

jag har ju redan MoH men j**la c* EA säger att jag är för ung för att spela online så jag brände 700 spänn helt i onödan
ska man regga en helt ny gamertag mrd annan hotmail eller ska man stå ut med att inte kunna spela EA spel online??

Medlem

Tungt där sim..
Tycker dock de med åldersgräns på liren är klokt av EA.. (no offense there sim)
Försöka hålla våldsliren till en äldre grupp som kanske kan skilja mer på verklighet och spel.

Men hade jag varit dej och i din ålder Sim så skulle jag gjort ett nytt konto och kringgått skiten..
Dra ihop ett par polare så kostar de inte så mkt..
Ride on!


signatur

*Taptoo101*

Medlem
Medlem

hehe ja lämna in det o öpte fable 3 istället, mycket bättre o pallade inte göra en ny gamertag

Medlem

vad fick du för MoH? På gamestop lr? tack

Medlem
Skrivet av SiMaCool:

jag har ju redan MoH men j**la c* EA säger att jag är för ung för att spela online...

Haha!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det är en svår fråga. Svaret varierar.

Själv föredrar jag MOH eftersom det är mera enkelt och "rent" än BO. Jag gillar också att saker går sönder (Frostbite) och att man inte frossar i perks. Men BO är så klart välgjort. Spelade du MW2 nonstop tills nu så kanske... Men jag är i grunden Battlefield- och Gears of War spelare och då tilltalar MOHs taktiska upplägg mera än fjortisskjutandet i COD.

Medlem

lolan, fick 380 spänn men de va bara för de va nytt annars betalar dom skitdåligt för spel om man inte gör en sån där, lämna in 2spel o förhandsboka det spelet. för då är det bra.

Medlem

Av dom säger jag BO Men bad company 2 tycker jag du ska välja

1
Skriv svar