Xbox Live förbereds för Kinect

Robot
Xbox Live förbereds för Kinect
Medlem
Xbox Live förbereds för Kinect

Dom har tydligen offrat dom snabba menyerna


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

vilka menar du? för mig blev menyerna och dashboarden snabbare...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

Allting har blivit betydligt snabbare. Har flera boxar och var med i betan på denna dashen som jag har kört parallellt, den är snabbare än den gamla. Smidigare på de flesta sätt faktiskt. Att byta bakgrunden till vit var ett genidrag för "sovrums" tvn!

Medlem

Jag håller med Propy, det känns snabbare än innan iaf

KoP
Medlem

Kan bara hålla med.. märkbart snabbare än innan. Cleanare och finare också. Och skönt att det småburkiga ljudet då man använde voicechatten är borta.

Medlem

Synd att vi inte kan få ESPN streaming här i Sverige.

Medlem

funkade inte att tanka igår när jag skulle lira en stund ska prova idag igen


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Tycker att det är renare och bättre design nu.
För mig känns det också snabbare.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Det är mycket snabbare och snyggare! Jag älskar det! Tycker bara att menyn man får upp när man trycker på Xbox loggan på kontrollen är lite kantig! Annars är det as bra!

Medlem

Håller med Propy!

Medlem

Dashboarden är absolut snabbare och behagligare.

Inaktiv

Klart bättre på alla punkter. Inte ofta Microsoft gör någonting bra.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Dom har tydligen offrat dom snabba menyerna

Har du ens provat uppdateringen!?!?!?

Medlem

Snyggare och enklare nu tkr jag. Men snälla vill ha ESPN och zune music i Sverige, hoppas att ms tar upp det som en nyhet på E3 eller tidigare

Medlem

Bara jag som tycker dom nya vita knapparna och det nya sättet att bläddra i menyer är snäppet fulare än de gröna tidigare, samt att överblicken försämrats avsevärt efter de tagit bort djupet som gjorde att man såg mer, samt saker som att aktiva menyer hade större text osv...

Däremot håller jag med om att det känns kvickare vilket alltid är mycket plus

+-0 blir nog betyget på den här uppdateringen för mig.

De borde dock fixa så man kan byta färger på knapparna.
Samt lägga tillbaka Indie spelen vart de nu har hamnat ?!

Medlem

Helt ok, av det lilla jag hunnit kolla! Får nog hålla med om att man såg lite mer av innehållet när dom hade djupet. Men säkert också därför det går snabbare nu med.

Medlem

tacka mig för nyheten om detta ;D

Inaktiv

de har tagit bort djupet som gjorde att man såg mer, samt saker som att aktiva menyer hade större text osv...

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar