Co-op planeras för Assassin's Creed-serien

Robot
Medlem
Co-op planeras för Assassin's Creed-serien

Omg. Är det läge att bli typ helt hysterisk eller? Jag har både 1:an & 2:an original här och jag fullkomligt älskar Assassin's Creed!

Medlem

Mm coop kan säkert vara riktigt kul i AC :)!

Medlem

Låter väldigt roligt!

Medlem

Co-op är aldrig fel i spel, är så otroligt få bra co-op spel bland dagens spel trots allt

Alla spel borde ha co-op
Jag skulle säga att de kunde lägga till det i Brotherhood, ganska lätt till och med.
Eftersom att det uppenbarligen inte kommer med nu hoppas jag på en DLC... Jag skulle iallafall köpa den...

Inaktiv

Antar väl att man får betala för Co-op i detta spel? Köpa något DLC..

Ish
Medlem

AC har gått och blivigt en serie måste ha spel. Detta blir helt klart något nytt inom grenen, JAG GILLART!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Coop är trevligt. Tumme upp.

Inaktiv

Det här kommer ju bli helt underbart! blir fan mer och mer taggad till att köpa det för varje nyhet som FZ langar!

Medlem

Borde vara obligatoriskt i dagens spel kan man tycka
Men hoppas de får in det i AC spelen iaf

Medlem
Skrivet av showerguy:

Antar väl att man får betala för Co-op i detta spel? Köpa något DLC..

Behöver inte nödvändigtvis introduceras i just detta spel.

Co-op i AC är i alla fall ett stort WIN.

Medlem
Medlem

Äsch, serien är kass ändå.

Medlem

Bara man inte blir tvungen att spela med någon idiotisk AI i singelplayer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ingen dum ide alls att införa Co-op i detta spel, synd att det inte komr till så många andra bra spel som släpps. Men en riktigt fet stor tumme upp om det nu blir Co-op i AC

Inaktiv

Världens bästa idé! Grymt spel, grymt koncept, grymma miljöer, grym combat!
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar