The Witcher 2: Assassins of Kings

Robot
The Witcher 2: Assassins of Kings

Såren efter missarna i originalet är slickade och The Witcher 2 är snart redo att ta revansch. På följande sidor berättar CD Projekt om ett vuxnare spel där du själv stakar ut vägen mot målet.

#cd-projekt, #the-witcher, #the-witcher-2-assassins-of-kings, #the-witcher-enhanced-edition, #dragon-age-ii, #bioware


Medlem
The Witcher 2: Assassins of Kings

Känns som att the witcher kan bli ett riktigt bra spel, av det jag sett och hört så verkar det lovande i vilket fall som helst.

Medlem

Ser också fram mot detta spel. Tycker 1an (enhanced edition) är ett av de bästa rpgn på marknaden.

Medlem

Givet köp! Älskade ettan.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Ser otroligt fint ut, långt bättre än de ingame-bilder vi sett av Dragon Age II hittills (imo).
Eftersom Dragon Age II konsolifieras och kontrollerna görs simplare tror jag nog att The Whitcher 2 blir mitt val, men det återstå att se vem som kan bygga upp den häftigaste storyn.

Medlem

Ettan var ju verkligen värdelös så att detta skulle bli bra tvivlar jag på.

Medlem

kommer bli ett köp 1an var ett va det bästa rpg jag har spelat (v1.0 kundet uvärinte spela enchanted för spelet inte ville starta med högre patch en 1.0 :'( )


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Ettan var najs, 2an blir nog minst lika bra

DA:2.. Meh, Moar console? No thx!

Medlem

Känns som om dom lärt sig från ettan.. trots att ettan var ett sjukt bra RPG!

Blir nog detta istället för Dragon Age II.


signatur

Have a good time!

Skillnaden mellan det här och ettan verkar ju vara natt och dag om man kollar på Prison break-videon. Speciellt striderna sög i ettan, men det här ser i alla fall desto bättre ut.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem

Givet att man kommer införskaffa båda Ser ut att bli en bra start på 2011

Medlem

Ser så mycket fram emot det här spelet och DA2

Inaktiv

Jag avskydde ettan. Jag försökte spela det men tyckte det var en pina.

Men detta tycker jag ser väldigt lovande ut. DA2 blir det inget med men detta det blir nog ett köp

Medlem

"Ärligt talat har vi fullt upp med vår egen lilla trädgård. Och om vi båda planterar fina träd så tror jag att frukten kommer att räcka och bli över till oss alla."

- Det var vackert. Köpte collectors edition av ettan och tänker göra detsamma med det här. Få studios kör sitt eget race som de här snubbarna.

Inaktiv

Ett givet köp!

Nog för att jag kommer köpa Dragon Age 2 också... Men Biowares spel håller inte när man jämnför dom med The Witcher.

Inaktiv

Ställningen än så länge är ju solklart 1-0 till CDProjekts fördel då The Witcher var så riktigt riktigt bra och Dragon Age: Origins inte alls var det.

Medlem

Spelade igenom The WItcher senast för några veckor sedan...Tyvärr så var det ooptimerat på min nya maskin.
Hoppas på bättring i sequel.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

QRT
Medlem

Hellre detta än Dragon Age 2, från vad jag har sett hittills.

Medlem

Givet köp!
Får hoppas de är lika generösa som de var med första spelet, ingen DRM, gratis med extra material (DLC), inkludera no-cd med spelet och lätt det bästa RPG på väldigt länge (sedan kotor).
I en tid då RPG är mer Action än rollspel är det skönt att se spel där dina val påverkar, där AI'n reagerar på omvärlden, har personligheter och en levande spelvärld. The Witcher 2 är ett givet köp till både PC och konsol (när det släpps), en värdig uppföljare till ett av de bästa spelen som gjorts på väldigt, väldigt länge

Medlem

Vad tror ni, kommer jag som aldrig spelade The Witcher, kunna komma in i spelet ändå? Detta verkar riktigt lovande och kommer - ifall man kan hoppas in direkt i 2:an - köpa detta tillsammans med den redan bestämda Dragon Age II


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

detta kommer bli svinbra, det är jag säker på. ettan var bra men det var hemskt mycket jobbiga transportsträckor. det var i huvudsak det som drog ner spelet för mig. gött som fan att de fixat det denna gång!

Medlem

Ska ge enhanced edition en chans innan detta kommer. Utspelar sig ettan efter bökerna? Någon som läst dem? PM:a gärna.

Medlem

Gameplay i trailern på första sidan såg underbar ut! Vem vet, jag kanske ger mig in i serien någon gång


signatur

Game long and prosper

Medlem

Känns ju helt klart intressant och blir allt ett köp fast än jag inte gillade 1:an något vidare, blir nog iof en DA II också, gillade faktiskt ettan där ändå.


signatur

"Assumption is the mother of all fuckups..."

Medlem

Ettan var ju en skam. Det var bland det buggigaste och stelaste skiten jag spelat.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Roy Batty:

Vad tror ni, kommer jag som aldrig spelade The Witcher, kunna komma in i spelet ändå? Detta verkar riktigt lovande och kommer - ifall man kan hoppas in direkt i 2:an - köpa detta tillsammans med den redan bestämda Dragon Age II

Jag tror utan tvekan att utvecklarna kommer slussa in nytillkomna i borjan av spelet pa diverse satt, men ettan ar om inte annat ett riktigt bra spel som du borde lira.

Inaktiv

dom har snott hans utseende från den patetiska alven i lotr-filmen

Inaktiv

Kommer bli ett riktigt grymt spel. Så häftigt!
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar