Träffa FZ på Gamex

Robot
Träffa FZ på Gamex

På torsdag får Stockholm en egen spelmässa och vi är på plats under hela evenemanget.

#gamex, #electronic-arts, #ubisoft, #activision-blizzard, #sega, #namco-bandai, #dataspelsbranschen


Medlem
Träffa FZ på Gamex

någon exakt information om vilka spel som kommer gå att testas hos er ? jag kommer iallafall komma förbi och hälsa


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Synd att man bor här nere i söder då, hade varit trevligt att titta förbi, får bli en annan gång


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Hela FZ-redaktionen?

Fu.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:

Hela FZ-redaktionen?

Fu.

Naaw får inte lilla harpa komma med?

Kanske skulle ta sig en tripp till sthlm då


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jäkla skit att man inte bor i Stockholm då...

Skägg.
10 Chambers

Harpa, Göteborg får skaffa sig en egen spelmässa!


signatur
Medlem

Jag kommer på fredag, ska självklart heja på er. As kul att ni har en monter.. vissa andra spelsajter/tidningar verkar vara för fina för en "svensk liten mässa" då dem brukar vara på dem jääääätte stora betydelsefulla mässorna. Kudos till FZ och vi ses på fre och lör.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Kommer på fredag. DA2 och överraskning av Activision ;).
Synd att inte arenanet kommer så att man får testa GW2. De kommer till tyskland men inte hit :(.
Får väl komma och hälsa på er.


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem
Skrivet av Harpa:

Hela FZ-redaktionen?

Fu.

Håller med.
Jag ska inte heller dit.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Väldigt dålig timing - alla kommer ju hänga på http://www.qhlan.org/qhlan14 som går av stapeln just på torsdag och över hela helgen!


signatur
Medlem

Hade tänkt dyka upp på fredag.

Men om någon är där redan idag så får de jättegärna meddela vad som finns inne på Blizzards hörna i ActivisionBlizzard-montern. Är det spelbara Diablo III demot från BlizzCon så kommer jag hänga på mässen skadligt mycket i helgen!

1
Skriv svar