Gran Turismo 5 är i pressarna!

Medlem
Gran Turismo 5 är i pressarna!

GTPlanet.net postade nyheten för inte allt för länge sedan. Nu kan man äntligen andas ut! F*N det var på tiden. Satt och var lite halvorolig på att releasen skulle skjutas upp till 2011 men det verkar kunna klara sig i alla fall!

Releasedatum imorgon? :up::up::up::up:

Edit:

Inaktiv

Fan du han före mig med tråden

Men on topic:
Läste det nyss på N4g och är så jävla glad så det finns inte!
Äntligen så kommer det. 5 år har det tagit men nu äntligen är det här! kan knappt fatta det!

Ses på banan grabbar / tjejer.
*sätter i gt ratten i ps3an och gör mig redo för race*

GENTLEMEN START YOUR ENGINES!


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Efter alla dessa år så är det äntligen klart!!!

Inaktiv

^^ håller med.

Lite off topic: Logitech Driving Force GT är ju helt underbar att köra med! testade det just med dirt 2 demot och shift.

Den reagerar ju fan exakt som en riktig ratt, inte för att jag kört med min bil ute i öknen under ett baja race. Men bilförare som man är så vet man ju ändå hur ratten reagerar, och det har dom ju kopierat känslan precis med gt ratten.

Min tjej som inte har körkort och aldrig kört bil testade med gt ratten och låt oss säga så här:
Hon kommer aldrig ta körkort tror jag.

(taget från spelet Dirt 2 när hon kör: TELEFONSTOLPE, TELEFONSTOLPE, buske, buske, buske, STEEEEEN!, airborne, 15 varv senare varav det slutar på taket... : Här, du får köra istället.

(köpte ratten för ett tag sen men har först nu testat den, jag vet jag vet, fyyy mig!)
Men har varit fast i God of war III på insane mode ett bra tag.
Så skyll inte på mig, skyll på kratos X)


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Jupp på tiden men faan va härligt det känns.

Låt nu inget helvete dyka upp som förstör vår jul!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Pffft, ni tror att en sådan sak som att spelet går i pressarna ska garantera att spelet håller släppdatum eller? ;> Kom ihåg vilka ni har att göra med! Dem kommer garanterat shredda dem bara för att dem ska visa att dem minsann kan försena mera!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Pffft, ni tror att en sådan sak som att spelet går i pressarna ska garantera att spelet håller släppdatum eller? ;> Kom ihåg vilka ni har att göra med! Dem kommer garanterat shredda dem bara för att dem ska visa att dem minsann kan försena mera!

Det är sådana inlägg som skapar krisgrupper runt omkring i landet...

tyst på dig


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av WildThing:

Pffft, ni tror att en sådan sak som att spelet går i pressarna ska garantera att spelet håller släppdatum eller? ;> Kom ihåg vilka ni har att göra med! Dem kommer garanterat shredda dem bara för att dem ska visa att dem minsann kan försena mera!

Det är sådana inlägg som skapar krisgrupper runt omkring i landet...

tyst på dig

Hahahahaha!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Ish
Medlem

Vad jag har längtat! Jag kommer konsekvent att stäng av telefonen, låsa dörren och bränna gummi hela julen.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Red_Gr3mlin:

Min tjej som inte har körkort och aldrig kört bil testade med gt ratten och låt oss säga så här:
Hon kommer aldrig ta körkort tror jag.

(taget från spelet Dirt 2 när hon kör: TELEFONSTOLPE, TELEFONSTOLPE, buske, buske, buske, STEEEEEN!, airborne, 15 varv senare varav det slutar på taket... : Här, du får köra istället.

Har du stulit min kärring!?

Inaktiv

@Edd1e

hahahaha garvade så hårt när jag läste det hahaha

"Har inte stulit någon men visste du inte att alla kvinnor suger på att köra bil? :D"

kolla länken så får du se själv XD:
http://www.youtube.com/watch?v=4wT7zM8XgXQ

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
EPIC FAAAAAIIILLL

Hoppas för guds skull att det inte är NÅGON brud på GT vägen sen :D.


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

1
Skriv svar