Medal of Honor och Fifa 11 säljer 10 miljoner tillsammans

Robot
Medal of Honor och Fifa 11 säljer 10 miljoner tillsammans
Medlem
Medal of Honor och Fifa 11 säljer 10 miljoner tillsammans

Hur f*n kan Medal of Honor ha sålt 2 miljoner exemplar? Skiten var ju ospelbar både i campaign och multiplayer


signatur

Game long and prosper

Medlem

Nu tycker jag att du ;verdriver Javas, Hursomhelst har jag en fråga. Behövde inte MoH sälja 3 miljoner EX för att ''vara'' vid liv?

Medlem

De flesta jag känner som köpt Moh ångrar sitt köp och kommer sälja det.

Medlem

För mig saknas det fler lägre ligor såväl som ett bra Be a Pro läge (som be a legend i pes, men den saknar lag eller ligor öht). Hade de fått in det skulle jag varit helt såld på fifa.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

1 miljon sålda mer spel till och de kan göra en fortsättning till MoH.....då får man ju bara hoppas att de gör spelet från grunden och fixar alla jävla fel dom gjorde och göra multiplayern större med mycke mer unlockables istället för återanvända grejer eller nya "veteran" skins för vapen


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Hoppas en miljon till köper moh Och att dom har fattat att dom ska göra ett moh och inte ett wanabe cod spel som är sämre än cod ;s

Medlem

Wow två miljoner exemplar, det var oväntat. Med tanke på hur många jag kände som avbokade efter att ha testat betan.

Medlem

Jag tycker att SP delen är hemsk fy fan bland den värsta soppan någonsin från ett stort bolag. Men mp delen är ju sjukt rolig har bara plöjt ner en 15h men fan jag gillar det. Enda tråkiga är att det är lite lite maps. Spelar självklart på PC


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Varför klagar folk på CoD serien? Det absolut bästa som finns ute på markanden helt ärligt.. DICE BF o MoH blir så jävla tråkigt på så kort tid men på CoD har du en väldigt bra SP och MP.. även Spec Ops i MW2..

Sen undrar jag varför man inte kan ladda ner de nya DLC till MoH? Har Ps3 och om jag inte har helt fel så skulle de komma ut den 2:a Nov?

Medlem

SP kändes grymt linjärt och miljöerna är så .. "fattiga", någon som förstår mig?

Grymt besviken blev jag iaf!
MoHAA är fortfarande ett bättre spel med sämre graifk knappt


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Trist om det är så...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Oj det är bra årsinkomster för sport. Det var lite mer än jag hade tippat

Inaktiv

Självklart. Fifa 11 är grymt! Gillar dock 10'an lite mer då passingssystmet var lättare / mer logiskt idet. men men. Det är iaf Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar