En timme med Black Ops multiplayer? Ja tack!

Medlem
En timme med Black Ops multiplayer? Ja tack!

signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Medlem

Tack men nej tack

Medlem

Spelet verkar bli det roligaste CoD än så länge.. synd bara att quick-scoping fortfarande funkar med sniper gevär fast Treyarch sa att det inte skulle funka..

kolla vid 50:45


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

Beror ju på vad man menar med "inte funka". De har sagt att de gjort det svårare, inte tagit bort det helt. Quckscopar man i Black Ops så får man väl förr eller senare än träff, men inte lika ofta som tidigare CoD.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Nice tack för länken!

Medlem
Skrivet av Jestrix:

Spelet verkar bli det roligaste CoD än så länge.. synd bara att quick-scoping fortfarande funkar med sniper gevär fast Treyarch sa att det inte skulle funka..

kolla vid 50:45

Som jag förstod det var det inte åtgärdat vid tidpunkten när detta spelades in. Reagerade själv över det och hoppas att det är fixat.

Medlem

Jag har verkligen försökt att se vad som gör så att alla hypar det här spelet så dant, men jag hittar ingenting...

Ljuden är totalt värdelösa, grafiken känns sämre än i Mw2, löjliga killstreaks och attachments och vapnen ser inte ut att ha någon känsla överhuvudtaget...

Kan ni förklara för mig varför alla blir så till sig över det här spelet?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag har verkligen försökt att se vad som gör så att alla hypar det här spelet så dant, men jag hittar ingenting...

Ljuden är totalt värdelösa, grafiken känns sämre än i Mw2, löjliga killstreaks och attachments och vapnen ser inte ut att ha någon känsla överhuvudtaget...

Kan ni förklara för mig varför alla blir så till sig över det här spelet?

Dedicated servers och mod tools

Medlem

Ja, det vore väl vara de sakerna då...

Medlem

Grafiken är helt ok faktiskt.

För övrigt så ger jag fullständigt fan i grafiken bara det är bättre gameplay än MW2.

Medlem

Gameplay i MW2 var väl i sin ordning. Matchmaking och host-picking sög dock stenhårt.

OnT. Videon fick mig att förhandsboka direkt. Gungame lär rocka:D


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

förstår inte alla som tycker grafiken ser sämre ut än i mw2, själv tycker jag det ser snyggare ut och tycker spelet känns mer finslipat ut.

Blir roligt att leka med p12or imorn

1
Skriv svar