Gran Turismo 5 går guld

Robot
Medlem
Gran Turismo 5 går guld

Sugen!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

gratulerar alla ps3 ägare !

lite sugen blir man

Medlem

Har inte gått o väntat på spelet. Men när man väl sett lite bilder o videor så är det fan snyggt alltså. Får väl se hur det blir framöver släppet.

Medlem

Tack. Då kan man känna sig lugn... Eller?

Medlem

Det var på tiden det!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Då kan man äntligen få nåt bra spel till min dyra ratt

Medlem

gött, då behöver man inte sitta och spela prologue längre


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Inaktiv

GT5 har alltid släppt snygga trailers (de de kallar ingame)
men tyvärr brukar spelen inte vara riktigt lika snygga. Missförstå mig rätt GT5 lär vara snyggt.

Ett givet beg. köp för mig (har tröttnat på PD och Sonys ursäkter och tänker inte ge dem nöjet av en förstadags försäljning).

Medlem

wow fan på tiden.

Medlem

Jag måste drömma! Äntligen


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv
Medlem

Trevligt, bara att vänta ytterligare förseningar då?
Får hoppas det släpps 2011 i alla fall, man har väntat länge nu så då måste det ju blir ett riktigt bra spel

Medlem

Yey äntligen!!!!!!!!!!!!


signatur

Meep!

Medlem

Glöm att man skaffar det på releasedagen iallafall.

Men kommer definitivt o införskaffa det sedan när priset ligger runt 200-300 kr.

Totalt onödigt o betala så mycket bara för att få spela det lite tidigare.

Medlem

Höstens trevligaste nyhet!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Blir helt klart ett köp, men först när det har börjat komma ner i pris. PS3-spels överpriser är hutlösa. PC-spelen är mycket vettigare prissatte. Tex Medal of Honor går att få tag på för typ tre hundra spänn. PS3-spelen kostar ofta dubbla pengen.

Medlem

en 500ing för ett spel är sällan dyrt.

Blir definitivt ett köp vid releasen

Medlem

Jag tror på det först när jag har spelet i handen...


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Inaktiv

Blir helt klart ett köp, men först när det har börjat komma ner i pris. PS3-spels överpriser är hutlösa. PC-spelen är mycket vettigare prissatte. Tex Medal of Honor går att få tag på för typ tre hundra spänn. PS3-spelen kostar ofta dubbla pengen.
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar