Öppen Men of War-beta igång

Robot
Medlem
Öppen Men of War-beta igång

signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

OML
Medlem
Medlem

sidan jag kommer till när jag klickar på länken "den här sajten" leder till "Error

Your requested page can not be found, make sure you typed in the url correctly.
"

Medlem

Tackar! Aktiverat nu

Medlem

Funkar bara bra för mig. Gillar att det är lite mindre fokus nu på att fixa supertanks och mer fokus på inf och lättare fordon.
Blir att man helt klart kommer att rålira nu till veckan!

Ända sakerna jag stört mig på är att 4v4 gamemodes laggar som vad 8vs8 gamemodesen gjorde i Vanilla Men of war.
Lite få faktioner också men antar att Japan, Soviet och England kommer först när hela spelet släppts. De är ju trots allt en beta.

Medlem
Medlem

Det ska provas. Har fortfarande inte riktigt återhämtat mig från det dåliga och överdetaljerade interfacet och microt i Faces of War, men kanske att det känns bekvämare nu.

Ish
Medlem

[quote=Tarmböld]Funkar bara bra f


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv

betan är helt rutten ..provade nyss .. noobs kör runt med en vissen sherman och äger allt .. och inget kan förstöra dom

Medlem
Skrivet av riktigninja:

betan är helt rutten ..provade nyss .. noobs kör runt med en vissen sherman och äger allt .. och inget kan förstöra dom

Snacka skit, du kan inte spelet helt enkelt.

Har du provat att skjuta sönder larvbanden och flanka den från sidan tex?

Hur enkelt som helst om man vet HUR man ska göra. Tror det är du som är "Nooben"....

Medlem

Nja jag förstår inte riktigt det roliga med spelet,
det är bara roligt att spela rena infanteristrider i spelet.

Fordonen är ju chanslösa mot infanteri eller artilleri,
sanslöst töntigt IMO.

Gör ett nytt Close Combat spel NU... eller helst IGÅR!

Ish
Medlem
Skrivet av Bobbey:

Nja jag förstår inte riktigt det roliga med spelet,
det är bara roligt att spela rena infanteristrider i spelet.

Fordonen är ju chanslösa mot infanteri eller artilleri,
sanslöst töntigt IMO.

Gör ett nytt Close Combat spel NU... eller helst IGÅR!

Assault squad är ju mer inriktat på infanteri så.. Har spelar MoW länge, och nog känns stridsvagnarna mer tåliga, men det är som sagt var bara en beta än så länge.
Blir ett definitivt köp av assault squad!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Bra förbättringar, men känns som mow med german soldiers mod ungefär.

2vs2 Assault Zones är riktigt roligt, mycket taktik och man måste anpassa sig efter motståndaren hela tiden!

Inaktiv

BÄST SPEL! Älskar Men of War!
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar