Nytt Battlefield-spel på fredag

Robot
Nytt Battlefield-spel på fredag

Lägg ner all 1943 skit och detta och lägg KRUTET på BF3!

Medlem

Jag börjar bli lite småtrött på mjölkandet med både Battlefieldserien och COD-serien! Det skulle vara kul och se något nytt då och då...

Medlem
Medlem

Battlefield 2143?

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Battlefield 2143?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Jag gillade fasen 2142 så ett 2143 hade inte skadat


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Ett Battlefield i form av RTS hade inte varit fel.

Medlem

Battlefield 1809 ???

Medlem

Börjar kännas lite oseriöst när serien mjölkas på detta sätt!!

Medlem

Ge oss 3an och inte nå jävla skräp.

Medlem

Battlefield: Sparta


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Mjölka på ni, Battlefield serien börjar bli överskattad nu också...

Medlem

Det är självklart 1943 till PC, men det känns lite som... "meh..."

http://kotaku.com/5680171/where-the-hell-is-battlefield-1943-...

Battlefield-serien har blivit en konsollhistoria, portning av såna spel till PC blir aldrig bra.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

håller mer, lägg ner allt på BF3 istället!

Medlem

aww, trodde det var på gamex det skulle avslöjas


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Inaktiv

Battlefield: Tjing-Tjong Samurai Edition?
Nä, jag vet inte... all jäkla FPS-bjäfs och mjölkning dom senaste åren har fått mig att tröttna ordentligt. Nu sätter jag mig och spela Anno 1404 en stund istället.

Medlem
Skrivet av svanfors:

håller mer, lägg ner allt på BF3 istället!

+1

Den här jävla mjölkningen får en att tröttna på serien som fan. Battlefield 3 borde egentligen kännas som en stor nyhet precis som 2an gjorde. Istället känns det som man inte orkar bry sig längre, det är ju trots allt Battlefield 14 vi snackar om -_-


signatur

Game long and prosper

Medlem

Blir väl säkert nåt till iPhone/iPad. Allt ska dit känns det som.

Medlem

Fattar inte varför alla vill att de ska lägga ner 1943, jag köper gärna det. Varför inte liksom, det kostar ju inte skjortan. Det var ju sånt minipris spel.

BF3 kommer när det kommer, jag ser fram emot det också. Men jag har inget emot överhuvudtaget om 1943 ploppar fram innan dess så man kan bränna några timmar där.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Battlefield 1943 PC, fy fan vad gött isf

Medlem

Battlefield 1914.

Medlem

1943 till PC plz... Så mitt köp ngn gång lönar sig xD

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Jag skiter fullständigt i vad dom släpper, sålänge "BATTLEFIELD 3" blir bra.

Tänk er Battlefield 2, fast med 3 gånger så snygg grafik, 3 gånger så stora banor, 3 gånger fler vapen, 3 gånger fler factions, 3 gånger fler banor, 3 gånger fler fordon, ett par nya sorts vehicles såsom ett Krigsfartyg tex, och ett detaljerat character customization system.

*Dregel*

Frågan är hur många av dom där sakerna jag radade upp kommer bli sanna. Det är iaf vad spelet borde vara

Om det är som battlefield varit de senaste åren, så kommer inte några av dina önskningar om bf3 bli sanna

Medlem

Medeltids BF vore skoj!

Medlem
Skrivet av skauninG:

Fattar inte varför alla vill att de ska lägga ner 1943, jag köper gärna det. Varför inte liksom, det kostar ju inte skjortan. Det var ju sånt minipris spel.

BF3 kommer när det kommer, jag ser fram emot det också. Men jag har inget emot överhuvudtaget om 1943 ploppar fram innan dess så man kan bränna några timmar där.

Mjo, haters gonna hate

Antar att en del är sura att det försenats och sen hoppar resten på och hatar spelet för att de inte kan bilda en egen åsikt. Grupptryck is teh shit!

Skrivet av Antee:

Battlefield 1943 PC, fy fan vad gött isf

@benjamincousins BF1943 - PC?

@pyttt - nope, it's a completely new title. #Battlefield

Gissar på Battlefield Heroes 2 (för han är ju Business manager för BF Heroes) men hoppas på BF2143 eller något liknande.

Medlem

BF3 kommer antagligen bli en flopp med, folk kommer köpa det i hoppet av en riktig uppföljare av BF2, dock kommer nog folk bli besvikna Hoppas också på ett bra BF3 med men inget jag skulle gråta över om det blev kasst..

Medlem

Jag hoppas på "Battlefield: Diablo 3"


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hade onekligen vart ball med ett Battlefield i typ medeltids anda.. Eller varför inte Battlefield 9042 som utspelar sig fjorton miljarder år framåt i tiden... hmm.. eller lägg ner serien totalt och starta något HELT nytt..

123
Skriv svar