Demon's souls party-time?

Medlem
Demon's souls party-time?

Jag är kanske en av dom få som fortfarande spelar demons souls, vet ej. Spelar det först och främst igen efter att ha sett Project Dark-trailern, men även då jag såg några co-op videos.

Då kanske ni tänker "Vadå, har han aldrig spelat co-op i demons souls?"
Jo, tänk för att det har jag. Men inte tillräckligt mycket. Så jag slog igång PS3an och började lira demons souls, satte en blue eye stone i marken och väntade i 5 minuter, ingenting hände. Bytte bana, samma sak där, ingenting händer.
Nu är detta en liten överdrift då jag faktiskt kunde spela något game, men många var det inte.

Så, nu undrar jag, är det någon här på FZ-forumet som vill dra någon boss eller två? Hemskt gärna många bossar.

Om detta skall ske krävs ju givetvis MSN eller någon annan form av kommunikationsmedel.

Sen är det också så att jag jobbar på dagarna och kommer hem klockan 6 nästan varje dag så efter den tiden skulle vara perfekt. SAMT att jag är level 161, men det ska nog gå. Om någon vill börja ett helt nytt game så går det för mig också.

Skriv gärna här om/hur/när ni vill spela!

Medlem

Jag tror sl 161 är lite för högt för att hitta games.
Har för mig att det är vanligast att folk håller sig runt 120 eller nåt sånt. Testa att downlevla lite om du vill (låt dig bli souldrainad av false king). Annars gör en ny karaktär!

Själv har jag en char på sl 121, men kör USA-importen. Om du inte har EU så kan vi köra några bossar om du vill och orkar ta dig till sl ~120 ; )

Medlem

Har Jap versionen och är typ level.. eum 0? har startat, dött ett par gånger gråtit och lagt det på is... haha!

Men kan tänka mig att spela någon gång om det går?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

haha, jag har europeiska versionen kan ej spela med någon av er då...

funderar på att göra en ny gubbe och nästan enbart spela co-op. nu när man kan med spelet så är det inga problem att döda bossar, samt levla upp snabbt.

1
Skriv svar