Imorgon kommer man nog vara lite stel...

Flakmonkey
Imorgon kommer man nog vara lite stel...

Känner redan nu att det nog kommer vara segt att röra på sig imorgon. Benen och hela baksidan upp mot ryggen var stel redan igår och idag efter cirkelfyspasset i måndags där det blev en hel del benövningar. Den jobbigaste var ju helt klart telemarkshoppen (se filmen nedan) som kanske inte ser sådär jättejobbiga ut men som verkligen tar ut sin rätt. Igår var visserligen en träningsfri dag så där byggdes ju inte stelheten på någonting, men det tog jag igen idag med först ett gympapass på morgonen där det bland annat blev ännu mer telemarkshopp och 90 minuter innebandy efter jobbet.

Och nu sitter man här i soffan och ser på Champions League tillsammans med Gardell efter att ha unnat sig en kebabsallad. Gott som fan som vanligt och rätt välförtjänt om jag får säga så själv, men borde väl egentligen strecha lite? För annars lär det som sagt blir rejält jobbigt imorgon, eller så släpper det kanske helt - vem vet

#blogg

Medlem
Imorgon kommer man nog vara lite stel...

Vart tränar du? Friskis? Behöver ta mig i kragen igen när jag kommer hem från ett par månader utomlands och vet inte riktigt vad jag ska hitta på..

Flakmonkey

Friskis gäller för mig. Vet inte om jag skulle rekommendera det om man gillar att träna på gym, då finns det nog bättre alternativ. I varje fall om jag ska döma efter Ringen där jag tränar. Men jag kör ju mest pass och då är Friskis hur bra som helst. Det är ju fruktansvärt billigt också om man jämför med Sats tex...

1
Skriv svar