Högre nivåtak för alla i Borderlands

Robot
Medlem
Högre nivåtak för alla i Borderlands

"Få till en 69:a"?

Medlem

hah, tänkte samma sak

Medlem

Var säker på att han menade något annat med "Få till en 69:a" jag också


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

fick mitt borderlands idag nu blire å lira:P

Inaktiv

"Som sista godbit är Achievement/Trophy-buggar fixade i senaste DLC-paketet, ja för dig som bryr dig om sådant."

Helt rätt! Achievements är överskattade och är helt meningslösa i min mening. Folk spelar inte för att det är kul.

Medlem

Borderlands är ett underbart spel, jag är nästan färdig med första varvet nu. Nice patch!

Medlem

Det verkar som att M$ sitter o tjyvhåller på patchen till Xbox.
Den ska vara godkänd i certifieringen enligt Gearbox iallafall, dom skulle kontakta microsoft igår o se varför det dröjer, vi borde få svar i kväll nångång...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Spelar ens folk det där katastrof-liret? Spelade igenom det, sen samma kväll la jag ut det på Tradera. Var nog ett av dom drygaste spelen jag spelat.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Spelar ens folk det där katastrof-liret? Spelade igenom det, sen samma kväll la jag ut det på Tradera. Var nog ett av dom drygaste spelen jag spelat.

Ja, då alla inte delar samma smak finns det nog några få (inklusive mig) som spelar det iaf.

Inaktiv

Helt rätt! Achievements är överskattade och är helt meningslösa i min mening. Folk spelar inte för att det är kul.
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar