FZ är på Gamex - är du?

Robot
Medlem
FZ är på Gamex - är du?

shhiitt vad peppad man blir när man ser bilderna. kommer dit imorgon och hälsar på
en fråga : är det lång kö till dom flesta spelen eller kan man testa någorlunda många på en dag ?


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Frilansare

Det är inga jätteköer. Men det blir nog värre till helgen. Välkommen!

Medlem

okej, hoppas det håller sig lugnt imorgon också


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Kanske ska dit, någon som vet om nya 3DS kommer visas?

Medlem

ohh skulle gärna vilja vara där men får väl bli nästa år.

Medlem

Jag kommer, jag kommer, tar en stund att ta sig dit bara


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

baah, ibland önskar man att man icke var småbarns förälder.. hade utan tvekan kikat dit annars.. jaja, får nöja mig med FZ.se...

Har biljett för hela helgen, och jag har världens influensa just nu.
att skriva det här tar på krafterna så det suger hårt att jag inte verkar kunna gå på gamex. det kommer nog fler tillfällen men jag missar privilegiet att säga att jag var på den första gamex mässan.

Tack du ohövlige skitstövel som slem hostade rakt ut bredvid mig på en fullpackad tunnelbana., hoppas ditt sociala nätverk rejectar dig samt du blir påkörd av en spårvagn lastad med canser.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha jag som står och spelar DJ hero (huvet till höger)

Medlem

Nej det blir inget gamex för mig då jag trollat fram en magsjuka idag..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Hoppas man får skaka hand med lite barndomshjältar Kul att FZ och PCG är på plats!

Medlem

Var inget för mig det där, tyvärr.


signatur

OORRYYEE!!

Härlig första dag det var! Dock lite tråkigt att det var så lite i montrarna. Man tycker att EA/Asus hade haft lite mer, istället stog en jäkla bil där och tog upp plats. Nevertheless så var N4S:HP riktigt kul. Härligt att FZ var där med!


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Skulle varit på plats, jobb kom i vägen, kanske nästa gång...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Kanske nästa år...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

hade A.net varit där o demat gw2 så hade jag skippat jobb o familj för att åka dit! ^^


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Activision är idioter kan jag konstatera efter att ha varit där. Köa i 1,5-2 timmar för 3,5 minuter av Black Ops!!!

Medlem

Jao jag var där och felix. IMO var det värt det för att få testa ett helt nytt och osläppt spel Helsköna snubbar i FZ båset

Medlem

Hmm, inga nyheter på Gamex? Känns som att folk åker dit och spelar demon bara. Hade varit kul med nåt announce.

Medlem

Så sjukt nice de va! Fick testa alla spel som man ser fram i mot just nu! Kul också att få träffa lite folk från Fz just för att man typ är inne på deras hemsida varje dag x) Tack för sakerna jag fick

Redaktör

Skoj att du kom förbi och snackade med oss, Ante! Ni är några som sagt hej och samtidigt berättat vilka användarnamn ni har - riktigt kul att få ett ansikte på smeknamnet.


signatur
Medlem

Kom precis hem från Gamex. Måste säga att det var helt ok, men inget riktigt speciellt. Väldigt långa köer till spelen (dock väntat)
tyvärr har jag inte tålamod att köa 45+ minuter för Black Ops eller Cataclysm.
Något som såg roligt ut var cs 1.6 turneringen. Skulle ha lirat men återigen, köer!

Var förbi FZ's bås, men det enda jag såg var en grabb i rullstol som lirade DJ Hero (tror jag att det var iaf) resten verkade sitta i ett inglasat rum och verkade upptagna, synd!

Sen tycker jag det var lite brist på engagemang från flera utställare. Vid flertalet bås var det ingen där alls, vid många så verkade de inte bry sig om besökarna. Vid vissa bås stod de och pratade med varandra osv. Kändes inte som om de var särskilt intresserade tyvärr.
Blizztards utställare såg ju inte särskilt inbjudande ut heller så att säga. En rejält överviktig grabb som verkade vara mer intresserad av sin energidryck och sina chips än kunderna, samt en (ursäkta uttrycket) pundare, med rasta hår, som inte heller verkade intresserad.
Creds till Qpads crew dock! De var de enda som verkligen kom fram och började snacka om gaming osv, resten verkade stå och gäspa som sagt.

Var inte så mycket test för min del, eftersom jag då inte har tålamodet att köa, men jag hann iaf med att testa Left 4 Dead med Nvidias 3D glasögon. Var ganska häftigt att prova, men känns som om det inte är riktigt färdigutvecklat.

Kort sagt var det en rolig upplevelse (även om jag möjligen låter mycket negativ) dock är detta nytt i Sverige, och då jag besökt större mässor, utomlands osv, så förväntade jag mig inget jätte speciellt. Men kul att det har kommit hit och att det växer, såg att det var väldigt mycket folk när jag drog (runt kl 13.00 lördag)

Medlem

Rätt B måste jag säga.. inte särskilt många nyheter visades up.. var va 3ds och diablo3??! Hade förväntat mig att fler häftiga prylar/kläder skulle gå att införskaffas. GAME va dom enda som sålde spel till relativt dyr peng.. tumme ner.

Skrivet av Tompa:

Skoj att du kom förbi och snackade med oss, Ante! Ni är några som sagt hej och samtidigt berättat vilka användarnamn ni har - riktigt kul att få ett ansikte på smeknamnet.

Jag gick förbi där men hälsade inte. Jag var så trött att jag knappt visste vad jag hette.

Men jag tog en lapp för att få en gratis speltidning.

Inaktiv

Blizztards utställare såg ju inte särskilt inbjudande ut heller så att säga. En rejält överviktig grabb som verkade vara mer intresserad av sin energidryck och sina chips än kunderna, samt en (ursäkta uttrycket) pundare, med rasta hår, som inte heller verkade intresserad.
Creds till Qpads crew dock! De var de enda som verkligen kom fram och började snacka om gaming osv, resten verkade stå och gäspa som sagt.
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar