Tips på bra trådlöst tangentbord/mus?

Medlem
Tips på bra trådlöst tangentbord/mus?

Skulle behöva införskaffa trådlöst tangentbord/mus av bra kvalitet så att man kan sitta och lira i sofftan.

Har haft en rad trådlösa förut och kvaliten har ju varierat från mycket bra (Logitech G7) till urusel och så gott som oanvändbar

Någon som har något bra tips på bra grejer?
Musen måste vara laser då mitt soffbord inte verkar klara vanlig optisk.

Är inte priskänslig.

Tack på förhand!

Medlem

musen logitech revolution mx rätt bra råtta


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Logitech Performance Mouse MX är riktigt fina grejer! Jag har modellen äldre och är supernöjd. Spelar både mmo och fps med den och den "hackar" aldrig som trådlösa möss har en tendens att göra.
Trådlösa tangentbord har jag ingen erfarenhet av.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Tack!
Har bra erfarenheter av Logitech förut, så får bli en sådan.
Nu är det bara tangentbord också som skall hittas..

Medlem
Medlem

Tycker mionix naos 5000 är en rktigt skön mus lätt den bästa i ergonomi och bra kvalitet är svensk gjord så det är ju ett + fast det beror om du ska ha en mus att spela med ändå riktigt skön.

Inaktiv

Finns inga bra trådlösa möss och tangentbord. I alla fall inte för FPS-spel.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av amphix:

Finns inga bra trådlösa möss och tangentbord. I alla fall inte för FPS-spel.

Skrivet av Achronos:

Logitech Performance Mouse MX är riktigt fina grejer! Jag har modellen äldre och är supernöjd. Spelar både mmo och fps med den och den "hackar" aldrig som trådlösa möss har en tendens att göra.
Trådlösa tangentbord har jag ingen erfarenhet av.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv
Skrivet av Achronos:
Skrivet av amphix:

Finns inga bra trådlösa möss och tangentbord. I alla fall inte för FPS-spel.

Skrivet av Achronos:

Logitech Performance Mouse MX är riktigt fina grejer! Jag har modellen äldre och är supernöjd. Spelar både mmo och fps med den och den "hackar" aldrig som trådlösa möss har en tendens att göra.
Trådlösa tangentbord har jag ingen erfarenhet av.

Skrivet av amphix:

Finns inga bra trådlösa möss och tangentbord. I alla fall inte för FPS-spel.


signatur

You must construct additional pylons.

1
Skriv svar