Robot
Killzone 3

Med ett så hårt namn som Killzone borde väl multiplayerläget bjuda på frenetisk action? Vi har skjutit skarpt i betan.

#sony, #guerilla-games, #killzone-3, #unreal-tournament


Medlem
Killzone 3

Jag har inte PSN+ så jag kunde inte få tag på betan, men av de videos jag har sett så ser det fantastiskt ut! De har ändrat det som var lite sämre i tvåan men behållit Killzone-känslan!

Medlem

Filmen var inte direkt imponerande, får se hur det blir när det är klart.

Inaktiv

Är med i betan själv, fruktansvärt stor förbättring vad gäller nätkoden och overall gameplay.
Visst det påminner lite mer om CoD's spring och skjut, men jävlar vad spelet är smidigare nu.

Medlem

Det här ser toppen ut!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Trailern va inte direkt imponerande, men får väll hoppas att dem är smarta nog att släppa ett demo på singleplayer läget, tror ändå inte detta blir ett release köp för mig då jag knappast gillade KZ2

Medlem
Medlem

Hur var kontrollerna? Tyckte det var oresponsiv styrning i föregångaren.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Här har vi Jin-roh ripp-off version 3
och den som säger att det inte ser ut som en moddad Kerberos Panzer Cop, är korkad


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Här har vi Jin-roh ripp-off version 3
och den som säger att det inte ser ut som en moddad Kerberos Panzer Cop, är korkad

Konstnären som designade karaktärerna i Jin-Roh arbetade tillsammans med utvecklarna av Killzone 1. Så rip-off stämmer inte riktigt.

Inaktiv

Trailern va inte direkt imponerande, men får väll hoppas att dem är smarta nog att släppa ett demo på singleplayer läget, tror ändå inte detta blir ett release köp för mig då jag knappast gillade KZ2
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

Medlem

Taggad som fan på KZ3!

1
Skriv svar