Det här händer på Gamex

Medlem
Det här händer på Gamex

BIOWARE DA2, kommer vara där!


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Avstängd

Funderar på att kika förbi i helgen, kostar det?

Medlem

Kostar 140 kr för en dag.


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Medlem

Sänder ni inga videosändningar?

Hade vart kul att se mer än bilder!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Redaktör

Vi jobbar på det, jag tror vi kommer kunna köra ut något trevligt i morgon.


signatur
Medlem

Tänkte besöka er under lördagen. Hade varit roligt att vara där imorgon under "Activision-/Blizzardtid", men tydligen så ska jag stå värd för någon sabla fest
Nåja, jag antar att det inte är några gigantiska kungöranden de tänker göra under en förhållandevis liten mässa

Medlem

Söndag verkar intressant. Är FZ där då också?

Jag är där på lördag. Ska bli kul.

Redaktör

73mpl4R - vi är här alla dagar. Kom förbi och säg hej!


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

73mpl4R - vi är här alla dagar. Kom förbi och säg hej!

Coolt! Kommer på söndag och hälsar då

Medlem

Så det HELT NYA battlefield spelet som skulle tillkännages idag är BFBC VIETNAM? det är väl förfan känt sedan länge! :S :S ?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Redaktör
Medlem

Hey Tompa! Det var kul att komma förbi båset och säga hej!!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Redaktör

Kul att ses!


signatur
Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar