FZ sänder live från Gamex!

Medlem
FZ sänder live från Gamex!

Heta 3d-brillor dem i soffan har alltså :P.

Medlem

Jag har sett alla tre ankungar. De hemliga bossarna som går omkring och ser halvviktiga ut. Det viktigaste var nog kaffekoppen i Tomas hand, gjorde mig någorlunda stolt.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Snubben har verkat somna där till vänster. Kanske inte är så intressant med 3D ändå...

Inaktiv

Verkar som att det bara är massa småungar där, iallafall de flesta som sitter i soffan och de som går förbi kan ju inte vara äldre än 12

Medlem

Besvikelsen var stor när man såg att det bara var stillbilder som togs med ett visst intervall, och inte den livesändning man hoppats på


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Gör en riktig video stream istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

hmm...

http://i53.tinypic.com/deo5xh.jpg

Tro inte att vi inte såg dig, bennet... Det var dock lite svårare att se instruktionerna... PCG + personnummer?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skägg.
10 Chambers

Netherblade, publika ip-adresser var inte direkt populärt hos it-folket på mässan.


signatur
Medlem

bambuser på en telefon eller en laptop med motsvarande, instastream..
Småsugen på att ta en sväng dit imorrn, beror på om grabben vill

Medlem

Var där idag och pratade lite med Calle, tog massor med bilder som jag kan ladda upp i helgen, fz båset var sjysst, riktigt kul att Sveriges bästa spelsajt var där. Ni kanske såg mig i livestream kameran... skägg med rutig skjorta.;)


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Sänder live? 0.1 fps å då inte ens fullHD, glömde att fz var kvar i 90talet!

Medlem

Vad spelar dom?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

i soffan kan du lira shaun white skateboarding och vid båset kan du utmana fz på DJ hero


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Jo, smått futtig "LIVE sändning" det där.. skäms fz!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Länken fungerar inte alls står bara och tuggar.

Redaktör

Det beror på att Gamex 2010 tog slut för ett år sen.


signatur
1
Skriv svar