Se eldkastaren i Bad Company 2: Vietnam

Robot
Medlem
Se eldkastaren i Bad Company 2: Vietnam

Den var la sådär!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Den var rätt snygg tycker jag. Lite kort räckvidd och ingen rök bara.

Medlem

Båtarna gick alldeles för fort!

Inaktiv

In med en Pyro!

Medlem

hade dom bara eldkastare under vietnam eller?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Så coolt!


signatur
Medlem
Skrivet av WarpGuN:

hade dom bara eldkastare under vietnam eller?

Varför skulle de ha det?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Någon som känner till låten?

Medlem

oj BF!? plz insert some random gnäll...

Gnäll, gnäll, gnäll, KONSOLLER, gnäll, gnäll, Hitboxen, gnäll, Framerate, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, Gratis Dedikerade Servrar, Gnäll-gnäll, Minst 9 olika klasser att välja mellan, gnäll, gnäll, Flygplan, gnäll, gnäll, STORA KARTOR, gnäll-gnäll 64 x 64 gnäll, gnäll.. Lägg ner Dice för snorungar blir aldrig nöjda endå, men ge oss BF3 HD xtreme, snarast igår, först!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Köttigt, givet köp!

Medlem
Skrivet av DU238:

Någon som känner till låten?

Bridge of sights

Medlem

in a burning ring of fire!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av toast:

oj BF!? plz insert some random gnäll...

Gnäll, gnäll, gnäll, KONSOLLER, gnäll, gnäll, Hitboxen, gnäll, Framerate, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, Gratis Dedikerade Servrar, Gnäll-gnäll, Minst 9 olika klasser att välja mellan, gnäll, gnäll, Flygplan, gnäll, gnäll, STORA KARTOR, gnäll-gnäll 64 x 64 gnäll, gnäll.. Lägg ner Dice för snorungar blir aldrig nöjda endå, men ge oss BF3 HD xtreme, snarast igår, först!

Det är skit alltihop.

Medlem
Medlem

Blev en förbokning efter att ha sett den här trailern. Såg annorlunda nog ut jämfört med vanilj BFBC2 för att övertala mig.

Skrivet av WarpGuN:

hade dom bara eldkastare under vietnam eller?

Nej, dom användes hela vägen från första världskriget till runt 1980.

Nu mer används dom inte på grund av att det är ett relativt brutalt vapen, samt att det inte är särskilt effektivt i de miljöer som det strids idag.

Medlem

fy fan vilken besvikelse =( Fattar fan inte att det inte finns något spel som äns klarar av att slå RTCW när det gäller just eldkastare.....

Inaktiv
Skrivet av Fletchett:

Blev en förbokning efter att ha sett den här trailern. Såg annorlunda nog ut jämfört med vanilj BFBC2 för att övertala mig.

Skrivet av WarpGuN:

hade dom bara eldkastare under vietnam eller?

Nej, dom användes hela vägen från första världskriget till runt 1980.

Nu mer används dom inte på grund av att det är ett relativt brutalt vapen, samt att det inte är särskilt effektivt i de miljöer som det strids idag.

Det enda effektiva idag är atombomber.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Nu mer används dom inte på grund av att det är ett relativt brutalt vapen, samt att det inte är särskilt effektivt i de miljöer som det strids idag.

Dom används inte för att det är "olagligt" då man inte får använda napalm (som eldkastare drivs av) längre i krig enligt CCW

Medlem
Skrivet av showerguy:

Det enda effektiva idag är atombomber.

tyvärr så har du EXTREMT fel där.. Atombomber är förmodligen mindre effektiva än en kniv som det ser ut idag då dom skadar så pass många civila samt gör så att det inte går att bo där på ett jävla bra tag ^^

Inaktiv

Kan de inte släppa ett standalone spel med Vietnam tema. Vill helst inte betala 300-400kr för BC2 enbart för att sedan spendera 150kr till det här. Fast det är nog värt det ändå. Eftersom att jag älskade BF:V så kan jag bara inte låta bli att skaffa det, speciellt inte efter att ha sett den här trailern.

Medlem

Äh, ser fram emot detta. Det blir ball!!

Medlem
Skrivet av flyer232:

Kan de inte släppa ett standalone spel med Vietnam tema. Vill helst inte betala 300-400kr för BC2 enbart för att sedan spendera 150kr till det här. Fast det är nog värt det ändå. Eftersom att jag älskade BF:V så kan jag bara inte låta bli att skaffa det, speciellt inte efter att ha sett den här trailern.

Nu vet jag inte om du vill ha konsol versionen eller den avsevärt mer manliga PC versionen... men om det är den sistnämnda du är ute efter så kan du få spelet för 250kr inklusive frakt nu mer (kolla på prisjakt) + 99kr som Vietnam DLCn kostar på EA Store.

Så 350kr för alltihopa blir det. Rätt sjysst om du frågar mig.

Inaktiv
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av flyer232:

Kan de inte släppa ett standalone spel med Vietnam tema. Vill helst inte betala 300-400kr för BC2 enbart för att sedan spendera 150kr till det här. Fast det är nog värt det ändå. Eftersom att jag älskade BF:V så kan jag bara inte låta bli att skaffa det, speciellt inte efter att ha sett den här trailern.

Nu vet jag inte om du vill ha konsol versionen eller den avsevärt mer manliga PC versionen... men om det är den sistnämnda du är ute efter så kan du få spelet för 250kr inklusive frakt nu mer (kolla på prisjakt) + 99kr som Vietnam DLCn kostar på EA Store.

Så 350kr för alltihopa blir det. Rätt sjysst om du frågar mig.

Klart man ska ha PC versionen. FPS spel ska inte spelas på konsol enligt mig, speciellt inte Battlefield Låter riktigt nice nu när jag såg att det inte blev så mycket pengar. Ska fan ta och beställa det idag. Tack så mycket för tipset!

Medlem

så hur fungerar det med upplåsta vapen? börjar man om allt i expansionen lr kmr man ha kvar sina vapen från bc2 fast med skins som mer passar vietnam?


signatur

Rwa?

Medlem

Säkerligen helt värdelöst spel online, precis som alla andra Battlefield-spel.

Medlem

Meehhh....


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Fajri*:

Säkerligen helt värdelöst spel online, precis som alla andra Battlefield-spel.

Antar att du får bånge på COD-spelen där du inte behöver mötas av risken att gå vilse i det stora vida krigsfältet eller?

Inaktiv

jag har fortfarande inte fått pengarna tillbaks för medal of honor .. kampanjen va så jävla dåligt och lågbudget att jag valde "ta bort lokalt innehåll.." på steam efter 30 minuter .. kunde haft roligare för dom pengarna..

Medlem

Körde detta på GAMEX, det var jävligt kul! Ett måste!

12
Skriv svar