Call of Duty: Black Ops

Medlem
Call of Duty: Black Ops

Tjena!

Som alla, eller i alla fall dom flesta, vet så kommer Cod bara inom loppet av några dagar. Jag vet att jag e taggad till hundra, men det är bara en simpel sak som hänger över mig av oro.

Kommer endast Hardened edition och Prestige edition innehålla 4 co-op Zombie banor?
Jag har försökt lista ut det men hittar inga direkta svar.


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

Det är bara Hardened edition och Prestige edition som inehåller dom Ja men jag vet inte fall dom säljer dom senare på PSN eller Xbox live

Medlem

Det du skulle vara orolig för är att dem infört det eviga respawnen på fienden från äldre spelen. DVS du kan inte ta det lugnt och skjuta bort dem och sedan avancera utan tar du dig inte framåt så respawnar dem i all oändlighet. DVS i SP.
Och det är fan en stor bläcka att det enbart blir MP för mig.

Medlem

Är det inte samma banor som i i WAW med bara ett par få nya vapen? Jag har för mig att jag har läst det någonstans. Om det stämmer så känns Zombiemode ganska onödigt

Medlem

Okej, va bra.. har ju bara kört cod 1-3 sen började jag med MW2 men har inte märkt att man kunnat ta det lugnt i något av spelen i SP ^^


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

Pga för tidig leverans har jag redan klarat spelet:-)

Att det skulle vara den eviga respawnen i det här som i typ Cod Mw1 märkte jag inget av. Kunde i lugn och ro skjuta av fienden one by one:-)

En sak med spelet som gjorde mig besviken är att jag tyckte grafiken faktiskt var sämre än i Mw2. Allt kändes mycket mer fyrkantigare och gråare.

Skrivet av AndyZedd:

Det du skulle vara orolig för är att dem infört det eviga respawnen på fienden från äldre spelen. DVS du kan inte ta det lugnt och skjuta bort dem och sedan avancera utan tar du dig inte framåt så respawnar dem i all oändlighet. DVS i SP.
Och det är fan en stor bläcka att det enbart blir MP för mig.

Medlem

grafiken känns tråkig jämfört med MW2 men de kan nog bli kul ändå.. gillar heller inte "Design o layout" när man väljer klass inför lir.

Medlem

Tror jag läste att det skulle komma en ny bana till zombie där man är i pentagon och spelar som JFK , Fidel Castro och två andra som jag inte visste vilka det va. Kan vara skvaller men vem vet?

Medlem

När man klarat spelet så började spelet om på den banan. Dom andra två tror jag var Henry kissinger och den sovjetiska skurken.

Skrivet av visan:

Tror jag läste att det skulle komma en ny bana till zombie där man är i pentagon och spelar som JFK , Fidel Castro och två andra som jag inte visste vilka det va. Kan vara skvaller men vem vet?

1
Skriv svar