Portfolio och prat - www.simonkarlsson.com

Medlem
Portfolio och prat - www.simonkarlsson.com

Idag ska jag skriva. Skriva. Skriva. Skriva. Skriva och sedan ska jag dö av utmattning. Något i stil med det. Har lite recensioner och texter på lut, men problemet är att jag skriver förbannat långsamt – för att allt ska bli som jag vill ha det.

Men något annat som blir som jag vill ha det är mina fotografier. Tror inte att jag gått ut med det här, men jag frilansar emellanåt som modefotograf. Har varit min pretentioner i många år och än idag är jag fortfarande inspirerad av vackra magiska människor. När man för fenomenet ytterligare till stenhårda kompositioner och målmedvetna skisser blir det ännu roligare. 

Adressen till mitt portfolio är www.simonkarlsson.com om ni vill ta en titt. Får ni för er att ni vill betala en slant för att få lite porträtt, säg bara till.

Konserverade ärtor har aldrig varit hetare.

[ia=22936; large]

#blogg

Medlem
Portfolio och prat - www.simonkarlsson.com

Fräna bilder! Har du utställning på Sofiero nu eller?

Medlem

Tackar! Nej tyvärr har jag inte utställning nu. Utställningen på Sofiero var min avgångsutställning från konstskola för två år sedan.

Medlem

I see... Nu är jag i o för sig i Stockholm, men Helsingborg brukar jag hålla till, så har du nått mer där nångång så får du säga till

Medlem

Absolut, bor ju i Stockholm så finns möjlighet att man nån gång ställer ut även här igen. Bor du i Stockholm förresten?

Medlem

Från och till! Jag gör det nu och en vecka framåt ungefär

Medlem

Härligt med nordvästskåningar i Stockholm iaf.

1
Skriv svar