Film – så spöar du andra spelare i The Old Republic

Robot
Film – så spöar du andra spelare i The Old Republic
Medlem
Film – så spöar du andra spelare i The Old Republic

Det finns ingen video


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Det finns ingen video

Jo. det är en s.k "stillfilm" en ruta bara, men nog så fräck!


signatur
Medlem

Fixed! My bad!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Medlem

Tycker det ser grymt ut. Längtar tills det kommer.

Medlem

Ser ju lagom stelt ut, precis som alla dagens mmos. Hoppas på att Guild Wars 2 kommer vara mer actionspäckat i pvp-striderna. Där kan man ju iallafall göra dodgemoves och röra sig när man kastar spells.

Medlem

Ser otroligt stelt och segt ut tycker jag.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Nja. Inte imponerad.

Medlem

Haha! Börjar tro att uttalandet om att detta spel skulle floppa börjar bli sant. Är detta allt vad de har att komma med?

För deras skull hoppas jag verkligen att de skjuter upp lanseringen 2 år till och gör om grafik och gameplay...

RIP Old Republic

Medlem

Ser sjukt tråkigt ut, stel överkropp bara benen som rör sig, star wars galaxies ser bra ut i jämförelse. Kolla in tera om ni vill se ett snyggt nytt kommande MMO.

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=fk6-orpMNb4 Kolla in detta, spola fram o se striderna lite, detta är 7 år gammalt spel !

Inaktiv

Har vi inte sett exakt denna form av PvP i alla andra MMOs? Finns det något motstånd mot tanken på att göra något nytt när det gäller MMOs?

Medlem

Nu är det iofs 4vs4 i videon bara...men jag tyckte inte direkt det imponerade på mig. Men vem vet, när striderna är 20vs20 eller mer så kanske det blir mer imponerande. Annars tycker jag det bara ska vara stora slag i SW


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Första måttligt intressanta gameplay videon enligt mig. Såg ganska bra ut faktiskt.

Moderator | Testpilot

Vad klagar alla på? Hade folk förväntat sig annorlunda? Nu gillar jag MMOs och var inget direkt WoW så detta ser då ut att vara något för mig. Även om PvPn är densamme som i andra spel så har detta mmo fortfarande storyn och alla dessa val som i tidigare bioware spel och det som gör det unikt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

I am disappoint...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Nu blir jag besviken på Bioware, vilken fantasilöshet. Animationerna var stela och duellerna såg totalt ointressanta ut. Karaktärerna ser mest ut att springa fram och vifta lite med ljussabeln, följt av lite gnistor...

Medlem

Man är lite besviken man tycker de borde ha haft lite mer nytänkande men detta blir väl som alla andra mmo's antar jag tokbuffar och och turspel mer än skicklighet när det gäller critical osv. Nä när det perfekta mmot för mig kommer så blir jag glad men kanske testar man detta när de har 2 veckor test eller nått. Det är ju trots allt star wars.

Medlem

Av filmen att döma så är striderna betydligt stelare än i kotor serien.
man funderar ju på ifall bioware gänget har glömt bort hur man animerar, alternativt gått och blivit ett gäng bortskämda valpar.
hursomhelst blir man ju lite tveksam.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Såg rätt uselt ut det där. :\

Medlem
Skrivet av bionicman:

Av filmen att döma så är striderna betydligt stelare än i kotor serien.
man funderar ju på ifall bioware gänget har glömt bort hur man animerar, alternativt gått och blivit ett gäng bortskämda valpar.
hursomhelst blir man ju lite tveksam.

MMO-strider ser alltid stela ut när man inte filmar dom ur ett spelar-perspektiv. Synd att dem inte gjorde det.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

OMG först var jag tveksam men spelet ser ju bara bättre och bättre ut! Fighterna är mindre stela än tidigare, dock så är de fortfarande ganska stela men detta kan bli riktigt bra faktiskt. WOW var ju inte perfekt i början heller (ja jag spelar WOW). Jag kommer nog skaffa detta. Star wars FTW!

Medlem
Skrivet av ientity:

http://www.youtube.com/watch?v=fk6-orpMNb4 Kolla in detta, spola fram o se striderna lite, detta är 7 år gammalt spel !

Och det var ännu bättre innan CU/NGE...

Medlem

Fy faan va det ser tråkigt ut...

Inaktiv

Ser extremt fult ut! Ingen känsla alls... Och sen när blev Sith riket och dess allierade 'Imperials'?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Jag vill så gärna att det här spelet ska vara bra, men den här filmen var fan bara skit.

Medlem

Ser ut som Siege Mode från JK3 fast mer bredare slagfält och utan vehicles.
Filmen får det hela att se extremt lamt ut, får hoppas att det blir roligare att spela det.

Inaktiv

Animationerna var väldigt stela och träffarna såg ut som att man slog i luften. Jag håller mig nog till WoW.

Medlem

Just där såg det ut som en tråkig, skum version av BF2142.

12
Skriv svar