Sovmorgon

Medlem
Sovmorgon

Efter en härlig middag på Thaibåten och en drink på Clarion Skanstull så drog vi hemåt för välförtjänad vila. Igår pratade jag med några barndomsvänner om nya Fallout, att köpa eller inte köpa? Jag som aldrig har spelat något av de tidigare och bara läst recensioner trodde att det skulle vara världsgrymt. Men det var inte deras
åsikt, snarare att Fallout 3 var ett otroligt segt spel som hade varit en rejäl besvikelse. Trist!

Jag får nog helt enkelt köpa en äldre variant och se om det är något som faller mig i smaken. Precis som jag gjorde med Halo.

Idag ska jag fika med ovan nämnda vänner, o ikväll blir det mat och sällskap av desamma på Fenix, Götgatan.

Tills dess, ha en bra lördag ute i världen!

// Manuel

#blogg

Medlem
Sovmorgon

"om nya Fallout"

"snarare att Fallout 3"
Vad spelar det för roll om fallout 3 var segt eller inte då nv kan vara mycket bättre? Eller är det bara ren och enkel felskrivning måhända?
Sen om det är så att det är segt eller inte har jag ingen större koll på eftersom jag startade fallout nv först idag och inte kört några av de föregående spelen i serien.

Medlem

Blev lite otydligt där. Först pratar jag om New Vegas men sen om Fallout 3 vilket var det spelet i serien som mina vänner hade spelat och hade åsikter om. Nu har jag dock trotsat dem och köpte Fallout 3 begagnat idag. Can't wait to try it!

Medlem

Tänkte att jag skulle skaffa Fallout 3 och New Vegas och köra igenom. Började på trean och gillade det, men hade inte tid att spela och sen föll det i glömska. Tror definitivt inte att det är ett dåligt spel. Det många gamla fallout-fantaster ogillar är väl att det är annorlunda än ettan och tvåan, och såna radikala förändringar brukar ju alltid dela upp fansen i två läger.

Härligt att du har det bra i Stockholm. Var Fenix bra? Har inte varit där än.

Medlem

Ja jag ska pilla i 3an alldeles strax

Fenix kan jag varmt rekommendera, en krog men som ändå känns som en riktig restaurang, eller tvärt om. Mycket bra mat och väldigt trevlig lokal om man kan ta den något höga ljudnivån framåt senkvällen. Vi åt på markplan så att säga och sen förflyttade vi oss ner till deras supermysiga källare med bar och dansgolv. Ett MÅSTE om man bor eller är i STHLM anser jag.

1
Skriv svar