Fem måsten på Gamex

Robot
Fem måsten på Gamex

Osäker på om du ska åka eller förvirrad av alla lampor? Vi har svaret på vad du inte får missa i Kista.

#dice, #battlefield-bad-company-2-vietnam, #farming-simulator, #trucklift-simulator


Medlem
Fem måsten på Gamex

Inget intressant och nytt för mig fanns där va lite synd

Inaktiv

Var där idag... Blev ganska besviken att Nintendo inte hade 3DS att visa upp men nya Donkey Kong var dock en höjdare.

Medlem

Var där igår, riktigt kul, men fick knappast pröva vietnam och det kan man glömma när alla 12 åringar sitter där och tror att det är ett pc kafé som man kan sitta och spela på i timmar. Folk ville pröva men de satt där och okuperade datorerna hela tiden jag var där (5 timmar) :S


signatur

cags

Medlem

12 åringar? Bad Company 2 är la PEGI 16+.

Medlem

Tyckte det var roligt när jag såg några ynglingar bli nekade till inträde när de ville spela black ops. får tacka FZ för den härliga soffan där jag kunde vila fötterna lite.

Medlem

Tyckte också det var lite synd med alla ungar som "snodde" platser, leave room för oss andra


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Måste säga att hela arrangemanget höll rätt låg kvalité. Arrangörerna hade misslyckades med att få en proffsig känsla, det hela påminde mer om en trasslig lekstuga av barn - för barn. Hoppas dom rycker upp sig till nästa år annars kommer dom hade svårt att dra till sig någon riktig publik förutom valpar och anime kids. Om inte annat var det lite kul att dema The Hunter och snacka lite med syster devsen från avalanche studios.

Medlem
Skrivet av Skylance:

Måste säga att hela arrangemanget höll rätt låg kvalité. Arrangörerna hade misslyckades med att få en proffsig känsla, det hela påminde mer om en trasslig lekstuga av barn - för barn. Hoppas dom rycker upp sig till nästa år annars kommer dom hade svårt att dra till sig någon riktig publik förutom valpar och anime kids. Om inte annat var det lite kul att dema The Hunter och snacka lite med syster devsen från avalanche studios.

Jo även jag fick det intrycket. Hoppas på en "mognare" mässa nästa år. Dock för att vara första gången så lyckades de väl ganska bra med det mesta förutom att det verkade inte riktigt som de visste vilken publik de ville tilltala.

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar