Vill ha slafs

Medlem
Vill ha slafs

I skrivande stund skulle jag lätt kunna hugga av mitt högra ben i utbyte mot en slafsig pizza. Behöver egentligen inte det, för jag ska köpa det ändå om en timme – men först ska Fredrik komma hem. Hälsade på honom på Gamex-mässan idag och träffade även på 73mpl4R. Men jag tror att han egentligen heter något annat i verkligheten.

Nu har jag börjat att sakta men säkerligen såga av mitt ben. Mina röster i huvudet säger att då får jag pizza omedelbart, om jag gör denna horribla handling. Aj aj aj vad det gör ont.

Nej, här skämtar man som om det inte fanns någon morgondag. Men jag vill ha pizza. I vanlig ordning vill jag gå dit där och producera en relativt underlig stämning tillsammans med unge och gamle Benny. Förra veckan kantades besöket diskussioner om hur novemberlovet kom till att finnas. Vi frågade inte alls. Men unge Benny pratade på ändå om skörden och skolungdomar, samtidigt som maten sakta men säkert kallnade. Undrar vad det kommer att kosta idag? Det varierar mellan 126. 140 eller 150 kr oftast. Fastän vi beställer samma mat varje gång. Jag gillade priset när det var 126 kr. Då fick vi rabatt av unge Benny varje gång. Men nu står gamle Benny och höjer priset. As.

Men gott ska det bli. Hoppas att de inte har stängt. Då åker nog benet av i vilket fall.

Om ni undrar vem jag är, så jag är den som ser lite underlig ut.

[ia=22943; large]

#blogg

Vill ha slafs

ååhhh random-simon du är så random!

Medlem

Det var ett kort men trevligt möte

Medlem

Till båda pojkarna. Instämmer!

1
Skriv svar