Batman kan ännu mer i Arkham City

Medlem
Batman kan ännu mer i Arkham City

Gudars skymning vad bra Arkham Asylum var. De behöver inte ändra så värst mycket för att jag ska köpa City också. Ge mig bara mer och ni har mina pengar Rocksteady *tillber Arkham Asylum-fodralet*

Medlem

Om det stämmer så låter det trevligt! Hoppas bara att de inte försöker lägga till för många funktioner så att en del bara blir halvdana...

Medlem

Arkham Asylum var grymt bra så Arkham City lär bli ett klart köp. Och att Rocksteady utvecklar det ytterligare för större variation är ett stort plus i kanten. Synd bara att det är evigheter tills det släpps.


signatur

"plz" - Worst kind of offense

Medlem

skulle faktiskt köpa en uppföljare om den så bara hade mer utav samma.

Medlem

Givet köp! BAAAAAAAAAM

Hm, sen när blev 4/5 det nya 5/5?

Medlem

Hoppas bara de jobbat lite mer på PS3 versionen.... Körde första spelet på PC:n med Physx å det var ju riktigt stämningsfullt med rök och grejor... tyvärr fanns det inte på PS3 (vet inte om 360:n hade det heller)

Medlem

Helt klart en av de uppföljare jag ser fram emot mest!
Röstskådespeleriet allena är anledning nog.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

fast jag gillade ju arkham för vad det var, att det inte var en till sandbox-klättrar-på-väggar-omg-du-har-total-frihet-klon utan en storydriven, linjär, smidig kombination av bra fighting och smart stealth.. fan ta rocksteady om de ändrar på det!

Inaktiv

Batman är ju så jävla bra spel! :).Snyggt som få, bra fighting och sen är det ju batman. Har varit i Kina i ett halvår, men ser fram emot att få spela det nu när man är hemma i Norge!Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar