Andra världskigs RTS

Medlem
Andra världskigs RTS

Jag satt och sökte på nätet efter WWII RTS och kom in på en sida som hette www.sudden-arena.com och hittade en massa folk som spelade något som hette hidden stroke 2 resourse war. Spelet var helt gratis att ladda ner och till min förvåning så var det även jävligt coolt speciellt MP (Även om jag fick storstryk).
Sjukt realistiskt och jävligt bra översikt.

Nu till min fråga är det någon som har spelat eller spelar detta RTS så tar jag gärna emot tips om hur fan man blir lite bättre på det.

Medlem

Lirade sudden strike 2 för ett tag sen. Men kan tyvärr inte tipsa om nå strategier i Mp :/

Föresten om du gillar gratis RTS med realism så borde du kolla in Men of war assault squad betan. Den finns helt gratis att ladda ned via steam

Medlem

Jag har testat det, men ska jag vara helt ärlig så har jag spelat Hidden stroke nu i ett par matcher så tycker jag att det är sjukt coolt och variatonen i enheter är fan ta mig oändlig( jag satt och kollade i map editorn som följer men när man laddar ner spelet). Jag har aldrig sett så många enheter i ett spel som detta.

Förhoppningsvis lär jag mig spelet med tiden

Medlem

Hidden stroke? Låter farligt för alla äldre
Antar att du menar Hidden Strike.

Medlem

Hehe

Nej det heter faktiskt Hidden stroke Resource war, men jag kommer nog få en stroke av detta spelet pga av allt losande.

1
Skriv svar