Vart i he*** kan jag köpa en : Mad cats Universal S-AV Cable?!. Blir snart tokig!

Inaktiv
Vart i he*** kan jag köpa en : Mad cats Universal S-AV Cable?!. Blir snart tokig!

Har köppt en dazzle för inte så länge sen och ska nu köpa en cabel för bästa möjliga inspelnings kvallite.

Efter mycket om och men så har jag hittat en cabel som ska ge den ultimata kvallen när man spelar in från ps3/360 till dazzle.

Den heter: Mad Cats Universal S-AV Cable.
Bild finns i länken.

Ni som fortf inte förstår så är det.
Ljud H/V cablar + gul (video) MEN oxå en S-video!!

Länk: http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDetails.aspx?product_i...

Nu har jag försökt att beställa den från sidan länken går till men funkar ju fan inte : (

Så kan nån hjälpa mig hitta en länk till vart jag kan beställa den i Sverige (hällst) eller närmare än Usa?!

Och om ni kommer på något annat vis hur man kan koppla en dazzle med svideo så skriv det gärna. Blir snart tokig!

btw: Youtube länk till video hur man kopplar dazzle till ps3/360 och får bäst bild kvallite!

Länk: http://www.youtube.com/watch?v=kKkW34p0rx4

Sry stavfel, men är trött har huvudvärk och börjar bli sjuk :(.


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Borde det inte funka precis lika bra med en DVI till S-video kabel om du bara ska ha den till ps3 och Xbox? Förutsatt att du har en xbox med hdmi förstås.

-annars borde dom väl ha den dära kabeln på Gamestop här i sverige?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Ish
Medlem

Har väldigt svårt att tro att kabeln skulle ha någon betydelse.
Antingen går signalen fram eller ej.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Har väldigt svårt att tro att kabeln skulle ha någon betydelse.
Antingen går signalen fram eller ej.

Nu tror jag nog inte det var det som var det intressanta med kabeln i fråga, utan alla kopplingsmöjligheter den hade, ps2/3, Xbox360,wii, hdmi? i ena änden och S-video + RCA i andra änden.

Och med de kontaktmöjligheterna som hans Dazzle har så är S-video den klart bästa varianten.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar