Se släpptrailern för Fight Club-inspirerat Kinect-lir

Robot
Se släpptrailern för Fight Club-inspirerat Kinect-lir
Medlem
Se släpptrailern för Fight Club-inspirerat Kinect-lir

För att livesekvensen är i en källare är spelet fightclub-inspirerat


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av Bill:

För att livesekvensen är i en källare är spelet fightclub-inspirerat

Eller för att han står och slåss för sig själv?

Medlem

Haha ja ska man göra backflips och skit i vardagsrummet nu?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

vet ej vad detta jag nyss såg var för något blir lite rädd för dessa våldsamma lir där dom kan ninja tricks osv


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Väntar med spänning på alla youtube-klipp där man får se folk paja sina tv-apparater alternativt sparkar ut tänderna på lillebror/lillasyster.

Inaktiv

tycker inte det borde få göras sådana spel till kinect,


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Ser riktigt bra ut
Givet köp för alla som är intresserade av Fighting med lite känsla, hoppas bara de håller samma goda respons som i ex. Dance central och fitness evolved så blir det grymt
Väntar ivrigt på recension.

Medlem

Skulle inte sålt studsmattan!

Inaktiv
Skrivet av Greve_Peter:

Väntar med spänning på alla youtube-klipp där man får se folk paja sina tv-apparater alternativt sparkar ut tänderna på lillebror/lillasyster.

Du det är faktiskt fumliga personer som lirar Wii eller Move som pajar sina tv apparater, dom tappar sina kontroller och pajar sin tv,
Kinect har inga kontroller som kan tappas, + att man står typ 2 meter helst längre ifrån.

Om man lyckas paja sin tv från minst 2 meters avstånd då har man antingen världens största ölmage eller världens längsta ***.


signatur

Knower of the unknown

Medlem
Skrivet av BingoBerra:
Skrivet av Greve_Peter:

Väntar med spänning på alla youtube-klipp där man får se folk paja sina tv-apparater alternativt sparkar ut tänderna på lillebror/lillasyster.

Du det är faktiskt fumliga personer som lirar Wii eller Move som pajar sina tv apparater, dom tappar sina kontroller och pajar sin tv,

Just därför jag kommenterar detta på detta vis. Tar du illa upp?

Skrivet av BingoBerra:

Kinect har inga kontroller som kan tappas, + att man står typ 2 meter helst längre ifrån.

Om man lyckas paja sin tv från minst 2 meters avstånd då har man antingen världens största ölmage eller världens längsta ***.

Jag tror du har för stor förhoppning om det folkliga intellektet, sen har vi en massa kids som inte kommer att stå 2 meter ifrån och spela. Men men, vi får se om några månader om vi får se några videos, jag tror vi kommer att få se mängder.

Inaktiv
Skrivet av Greve_Peter:
Skrivet av BingoBerra:
Skrivet av Greve_Peter:

Väntar med spänning på alla youtube-klipp där man får se folk paja sina tv-apparater alternativt sparkar ut tänderna på lillebror/lillasyster.

Du det är faktiskt fumliga personer som lirar Wii eller Move som pajar sina tv apparater, dom tappar sina kontroller och pajar sin tv,

Just därför jag kommenterar detta på detta vis. Tar du illa upp?

Skrivet av BingoBerra:

Kinect har inga kontroller som kan tappas, + att man står typ 2 meter helst längre ifrån.

Om man lyckas paja sin tv från minst 2 meters avstånd då har man antingen världens största ölmage eller världens längsta ***.

Jag tror du har för stor förhoppning om det folkliga intellektet, sen har vi en massa kids som inte kommer att stå 2 meter ifrån och spela. Men men, vi får se om några månader om vi får se några videos, jag tror vi kommer att få se mängder.

Tror jag också, fast dom flesta lär vara amerikaner, för var annars klantar sig folk mest.


signatur

Knower of the unknown

Inaktiv

Ser riktigt bra ut
Givet köp för alla som är intresserade av Fighting med lite känsla, hoppas bara de håller samma goda respons som i ex. Dance central och fitness evolved så blir
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar