Fist of the North Star: Ken's Rage

Robot
Fist of the North Star: Ken's Rage

När Fist of the North Star tar steget över till tv-spelsland blir det sannerligen åka av i ett av de brutalaste beat 'em up vi testat. Ken är tillbaka och hans vrede är så legendarisk att den till och med hamnat i speltiteln!

#fist-of-the-north-star-kens-rage, #omega-force, #dynasty-warriors


Medlem
Fist of the North Star: Ken's Rage

Hur kan "Du är redan död" bli ett minus?

Inaktiv

varning för demot på xbox live, jag blev avskräckt för all framtid. men efter att ha läst recensionen här .. och sett filmen ,så känns det genast mer intressant..

Medlem
Skrivet av riktigninja:

varning för demot på xbox live, jag blev avskräckt för all framtid. men efter att ha läst recensionen här .. och sett filmen ,så känns det genast mer intressant..

Så efter att ha faktiskt spelat spelet så konstaterar du att du aldrig mer skulle vilja spela det... Men sen när du läser en text och kollar en film så blir det intressant igen? Hur går det här ihop? Är det ett helt annat spel i demot eller?

Also, YATATATATATATATATATATATATATATATATATA

Medlem

När kommer recension på CoD:Black Ops?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Spelade demot och tyckte inte alls det var kul. Jag undrar om det är två olika spel (dvs att det är bättre optimerat). Jag skulle ge spelet 2/5 men det är bara min syn på spelet. Tyckte att grafiken var dålig, kameran var helt felplacerad förutom på bossfighterna då man kunde låsa kameran på bossen.

Skägg.
10 Chambers

daskedennis: 09:01 imorgon bitti!


signatur
Medlem

Oväntat högt betyg.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

”Omae wa mo shindeiru” (du är redan död), konstaterar Ken medan han vänder ryggen åt sin fiende och går därifrån.

Nej, det gör han inte. Ken kan prata japanska och säger därför "omae wa mou shindeiru".
Alternativt använder man sig av makron när man romaniserar det och då skrivs det .

Medlem
Skrivet av daskedennis:

När kommer recension på CoD:Black Ops?

Wow, det hörde verkligen hemma här!

Jag tycker spelet såg stelt ut, och inte minst väldigt repriserande. Såg inte mycket skillnad på vad som hände förutom några små-animationer på huvudkaraktären.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

http://www.gametrailers.com/video/review-hd-fist-of-the/70725...

Sågade det vid fotknölarna, och med god motivation, såg helt förfärligt ut. Jag måste fråga om recensenten här på FZ tycker om att självplåga sig genom en lång och gameplay mässigt vidrig upplevelse?


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av spiken:

daskedennis: 09:01 imorgon bitti!

Yes! Jag räknar ner sekunderna


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Forcie:
Skrivet av Sebastian Lind:

”Omae wa mo shindeiru” (du är redan död), konstaterar Ken medan han vänder ryggen åt sin fiende och går därifrån.

Nej, det gör han inte. Ken kan prata japanska och säger därför "omae wa mou shindeiru".
Alternativt använder man sig av makron när man romaniserar det och då skrivs det .

Allvarligt...?

Fist of the north star gör sig nog bäst som anime efter att ha sett klippet.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av SorbP:

http://www.gametrailers.com/video/review-hd-fist-of-the/70725...

Sågade det vid fotknölarna, och med god motivation, såg helt förfärligt ut. Jag måste fråga om recensenten här på FZ tycker om att självplåga sig genom en lång och gameplay mässigt vidrig upplevelse?

Håller med!
Efter demot blev jag förvånad över hur högt betyg den fick här på FZ.

Medlem

Har vi spelat samma spel?

Pansarknekt

Haha, vilket spel. Tyckte det såg komiskt ut. Blev faktiskt sugen att prova efter sett videon länst ner.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Efter att ha spelat demot och sett GT's recension kan jag bara undra vadtusan har FZ:as recensent rökt för nått?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Forcie:

Ah, helt sant och något jag egentligen har koll på då jag trots allt har ett års japanska-studier i bagaget. En miss helt enkelt, så tack för rättelsen!

Bjosarn:

Om du menar "repriserande" som i "repetivt" så stämmer det självklart, åtminstone delvis. Ken's Rage är ett beat 'em up av den gamla skolan och den typen av spel är per definition ganska upprepande. Om man gillar det eller inte är väl mest en smaksak.

Sorbp:

Skummade precis igenom GT-recensionen du länkade. Killen gillade helt uppenbart inte spelet, det gjorde jag. Gå efter den åsikt du tycker verkar stämma in bäst på dig, helt enkelt.

Skrivet av Zymac:

Efter att ha spelat demot och sett GT's recension kan jag bara undra vadtusan har FZ:as recensent rökt för nått?

Röker absolut ingenting, min enda drog är varmt, mysigt te. Ken's Rage är en ganska hårt nischad titel och passar inte alla, men det är inget snack om att de som gillar genren (och licensen, såklart) får ut jäkla mycket skoj av det här paketet.

Medlem

Roses are red
Roses are blue
Omae wa mou
Shindeiru

Medlem
Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Zymac:

Efter att ha spelat demot och sett GT's recension kan jag bara undra vadtusan har FZ:as recensent rökt för nått?

Röker absolut ingenting, min enda drog är varmt, mysigt te. Ken's Rage är en ganska hårt nischad titel och passar inte alla, men det är inget snack om att de som gillar genren (och licensen, såklart) får ut jäkla mycket skoj av det här paketet.

Vågar gissa att det framförallt är licensen som kan locka folk.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Skrivet av seeamon:

Roses are red
Roses are blue
Omae wa mou
Shindeiru

Ser att det är fler som inspirerats!

Inaktiv

Varför tänker jag övertränad bög när jag ser han?

Medlem
Skrivet av Exzyz:

Varför tänker jag övertränad bög när jag ser han?

För att du är en modern människa.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Ett beat em up spel som gör det bättre än Fist of the North Star: Ken's Rage är Sengoku Basara Samurai Warriors (om man orkar med den engelska dubbningen).

1
Skriv svar