Fler Bad Company 2-banor på gång

Medlem
Fler Bad Company 2-banor på gång

vill ha wake island å karkand <3

Medlem

YES, grymt efterlängtat!! Nu klarar man sig till expasionen...eller när nu detta släpps!!

Medlem

NIce.. BC2 på PC FTW!!

Peace out


signatur

//Peace out

Medlem
Medlem

El Alamein please!

Medlem
Medlem

Fantastiskt


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Medlem
Medlem

Oasis och Harvest Day va favaoriter på första, så detta gillar ja skarpt Undra vad dom två andra banorna kan vara då. Det va ett tag sen jag lirade SP nu så jag kommer inte ihåg alla platser i spelet.

Medlem

1# Jag tror dom sparar Wake island till BF3

Medlem

Jag bryr mig fantamig inte ett DUGG om var banorna kommer ifrån eller om det ens hade varit från "rätt" battlefield-era. Det är åtminstone nya fucking jävla banor! På tiden! Jag ser sjukt fram emot detta!

Medlem

Gratis är gott, och det vore ju kul att ha mer än ca 2 banor som jag gillar! Men, varför inte låta communityn bidra?

Medlem

Yay, plus poäng till Dice för att de släpper gratis NYA banor till BC2.

Medlem

Strike at knarkland och Mushroom city gief ^^

Medlem

Mums! Synd bara att man inte lät communityn delta med banskapandet (bevisligen finns det mycket begåvade människor ute i cyberspace)


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Kul med nya bannor, vore ännu trevligare om man kunde snickra egna bannor.

Medlem

Nice! Nu ska vi bara se om de kan fixa bort lagget i spelet eftersom det inte finns en spelbar server längre, och sista patchen gjorde det bara värre. Inte en enda av mina bekanta finner spelet spelbart längre som det laggar.

Medlem
Skrivet av krqkan:

Strike at knarkland och Mushroom city gief ^^

hahaha! mushroom city! nej men Karkand och Mashtuur skulle sitta som en snöboll i skrevet!


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

Fint att det kommer nya banor, frågan är bara om det blir på denna sida nyår.

Medlem

Karkand och El Alamein (från Desert Combat moden till BF:1942) vorre trevligt och se

Medlem

Sjukt bra nyheter! Suktar som tusan efter nya banor.

Medlem

Jag vill ha banor från BF2, såsom Strike at Karkand och massa andra... ena haken med alla andra än Karkand är ju att de flesta (alla?) har enormt mycket vatten och det finns ju bara helikoptrar i BC2... så kan ju bli lite tråkigt på alla de vatten mapsen när man inte har tillgång till flygplan

Hoppas dom tar med sådant i BF3, flygplan dvs Älskar de!

Medlem

Önskar bara att de kunde finna ett 100% skydd mot alla fuskare, de suger... dubbelt upp,
eftersom de måste fuska för att kunna vinna...

Medlem

Så gött med nya banor. Skulle gärna vilja se "Strike at Karkand" och "Mashtuur City" från Battlefield 2!

Vill dock se en uppgradering av vapen och gadgets etc så man finner ännu större motivation att spela. Battlefield, FIFA och Diablo-serien är det enda som håller i spelväg och jag bojkottar allt som har med COD att göra! Battlefield från 1942 till döden.

Någon som vet om det kommer valbar musik till 'Black Hawksen' som Battlefield: Vietnam till nya BC: Vietnam? Saknar tiden då man bytte ut ljudfilerna och alla fick sig en ordentlig överraskning då de delade heli med en

1
Skriv svar