Är det okej?

Medlem
Är det okej?

Kan man sjukskriva sig för att spela tv-spel? Det hade varit nåt faktiskt, satt uppe halva natten och lirade och helt ärligt... jag är så såld! Det är skitkul att gå omkring och hela tiden vara nära döden, leta ammo och göra quests... som min bror sa häromdagen "jag trodde aldrig du skulle spela rollspel" men ja, även om detta inte är ett regelrätt rollspel i mina ögon, nu gör jag det Med glädje dessutom.

Har precis hunnit utforska Super Duper-Mart och fått med mig lite mat därifrån och det sista jag gjorde i går kväll var att ha ihjäl något stort monster som terroriserade folk. Det var första mötet med något större och i ärlighetens namn lite läskigt

Jag har också hunnit bekämpa en del raiders och även om jag sänkt svårighetsgraden till hard så är de inte omöjliga att ha ihjäl. De som varit svårast hittills är helt klart "Fire Ants" dem har jag inget bra knep mot alls.

Kvällen ska bestå av lite mer spelande men också sova.. puuu blev alldeles för lite av den varan i går natt som sagt.
Men det är värt det ändå, inte varje dag man hittar ett spel som känns så inspirerande och bra.

Ny update med lite bilder får det bli till kvällen eller i morgon.

#blogg

Är det okej?

Härligt att höra! Lagom till nästa jul eller så hoppas jag det gått så långt att vi kan sitta och mysa ihop till godingar som Mahou Kishi Rayearth. När du fått lite bättre smak, vill säga. 8)

Medlem

mmm... tveksamt. Men jag kan ge dig en match i guitar hero

1
Skriv svar