L.A. Noire-trailer släpps på torsdag

Robot
inK
Medlem
L.A. Noire-trailer släpps på torsdag

Det kan ju inte bli värre än Red Dead Redemption. Kom igen nu Rockstar Games, överraska oss som förr!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Kom igen inK. Det var ju ett riktigt bra spel.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

inK
Medlem

Jag tycker ärligt talat att Gun som kom flera år tidigare är ett mycket bättre spel. Det är ju egentligen lika långt eftersom Red Dead Redemption var en enda stor upprepelse.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Fasen ska man behöva skaffa en kryssbox eller ps3 för att få spela detta spel, illa!

Fy vad hemsk den där bilden var!

Medlem

GUN ? som i spelet som såg så sjukt illa ut att man slängde ut det redan efter halva spelet ? storyn må ha varit hyffsat roande men det uppvägde inte det faktum att det såg ut som stryk


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Ink du menar inte möjligtvis red dead redemtions föregångare red dead revolver ?


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Najs bild. Såg ut som nån haft ketchup-fest. Ser fram emot trailern!

Medlem
Skrivet av inK:

Jag tycker ärligt talat att Gun som kom flera år tidigare är ett mycket bättre spel. Det är ju egentligen lika långt eftersom Red Dead Redemption var en enda stor upprepelse.

Det är ju för att du överhypade det så hårt kalle!

RDR var ju fett nice, ett av dom bästa spelen jag spelat på flera år. Kändes fräscht och nytt!

Jag litar på Rockstar inför det här spelet också, dom sviker iaf inte mig speciellt ofta.

Inaktiv

Grymt spel. Rockstar är ju så jävla bra.
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar