Jag ser inte en server??

Medlem
Jag ser inte en server??

När jag starta blackops multi o försöker hitta servrar ser jag inte en enda server. och trycker jag på ranked eller wager matches så åker jag tebax till menyn igen. Någon som har någon ide vad som är fel?

Medlem

Verkar vara problem just nu. Funkade bra före 13:00 och sen vid 15:00 när jag spelade igen var det lite problem. Blir löst så fort som möjligt gissar jag på.

Medlem

Ok så de e inte bara jag

Medlem

Nä. Om du kollar på steams forum och cod bo's forum så kan du läsa att de är rätt många som har problem. Men att du inte hittar nå server är nog ett bevis på att dom arbetar på fix eller tillfällig work arund.

Medlem

Eller så slutar man snåla så och låter alla göra egna servrar så är problemet löst.

Medlem

ser fortfarande inte en server och trycker jag på ranked kommer det samma som innan "Couldnt join a game"... hade varit kul o lirat multi en gång i kväll

Hur är fps i SP då folk på forum säger det flyter som gta4 :S


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Det är FPS-dippar med jämna mellanrum, vare 10e till 15e sekund, både i SP och MP. Har hört det från flera håll så det är inte bara på min PC. Det är ganska låga systemkrav så jag skulle nog tro att det är någon bugg av något slag, hoppas på en snabb patch som löser detta.

Mellan FPS-dipparna flyter det på fint.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar