Det här innehåller samlarversionen av LittleBigPlanet 2

Robot
Det här innehåller samlarversionen av LittleBigPlanet 2
Medlem
Det här innehåller samlarversionen av LittleBigPlanet 2

Fattig samlarutgåva. En limited collector's edition brukar innehålla en eller flera av saker som artbook, figurer, soundtrack-cd, "making of"-dvd, musmatta, t-shirt, poster eller liknande.

Medlem

Mörkerkikare? :,(


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Cyax, du ska veta vilken shitstorm det pågår för tillfället om LBP2 CE.
Amerikanska utgåvan får så fruktansvärt mycket mer för pengarna.

Medlem
Medlem

Värdelöst. Tjejen ville ju ha en liten Sackboy.

Medlem

Ja, en Sackboy hade jag förväntat mig också.

Avstängd

Besviken. Är det bara jag eller var det nå snack om en liten sackboy förut? Att man skulle få en sån, men de kanske tog bort det när spelet försenades...

Medlem

En bra ide hade väl varit att ge ut Sackboy dockor? :-/ Låter ganska självklart i mitt huvud men det kanske skulle kräva en ännu exklusivare utgåva... men det skulle det vara värt. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv

Vem vill ha en massa kostymer när man kan göra egna? xD

Inaktiv

Förstår inte charmen i det här spelet.
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

Medlem

har precis avbokat samlar utgåvan då cdon medelat att man inte får någon sackboy med längre

1
Skriv svar