James Bond 007: Blood Stone

Robot
James Bond 007: Blood Stone

När racingproffsen Bizarre Creations släpper sitt sprillans nya Bond-spel utlovas en skön mix av action och snabba bilar. FZ iklädde sig den brittiske agentens smoking, räddade världen från superskurkar och smuttade lite på en Dry Martini innan vi lullade hem för att sätta betyg.

#bizarre-creations, #the-club, #project-gotham-racing, #james-bond-007-blood-stone, #gears-of-war, #batman-arkham-asylum


Inaktiv
James Bond 007: Blood Stone

Tråkigt. Det som såg så lovande ut.

Jag tycker då istället att spelet var väldigt roligt,jag är inne på tredje omspelningen nu,och tycker att man ska ta spelet för vad det är:
24/Jack Bauer med Bonds ansikte på.
Det är fartfyllt,otroligt snyggt,och biljakterna frammande en fartkänsla jag inte skådat på länge.
Flykten ur fabriken var så kaotisk och snabb så man hann knappt väja för hinder innan det hela exploderade i en stor explosion ..

Det är blaha...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

För en gångs skull är jag inte alls beredd att hålla med recensenten. Mitt spel buggade aldrig, utan det flöt på som en oljad [valfri pryl]. Samtidigt var det grym känsla i spelet, att på ett tyst, snabbt och effektivt sätt döda samtliga vakter i ett rum var riktigt coolt. Suveränt är också att man kan lura vakterna till sig och sedan lägga dem till grunden med hjälp av endast sina armar. Det går alltså att spela på olika sett. Hektiskt och bara mosa ner allt som rör sig, eller ta det lite lugnare och utplåna en och en utan att de märker något. Banorna var bra gjorda, biljakterna var briljanta. Grafiken är bland det snyggaste jag sett, och jag låg runt 90fps konstant med mitt HD6870. Imponerande!

Spelet får 8/10 på grund av att det endast tog några timmar att slutföra det. Annars hade 10an varit nära.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Dragon's Lair kontroller, lol

Medlem

Det ser överraskande bra ut.

Inaktiv

Spelet blev då en flopp såsom filmen blev, eller rättare sagt inte blev, för den senaste Bondfilmen fick väl läggas ner pågrund av pengabrist ?

Kanske lika bra det, dom har ju sabbat Bond sen dom började med Daniel Craig,
inga roliga prylar, ingen humor som alltid präglat Bondfilmerna, dom sista bondfilmerna var bara ren och tråkig action.


signatur

Knower of the unknown

Medlem

Det fick 7.5/10 på Gamespot och en mer positiv recension

Medlem

Köpte själv spelet i tron om att det skulle vara bra men blev besviken. De senaste bra bondspelet (som inte är en remake) är From Russia with love i mitt tycke.
//Bondfantast från lång tid tillbaka.

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar