Nya Donkey Kong Country kan spela igenom sig självt

Robot
Medlem
Nya Donkey Kong Country kan spela igenom sig självt

Kan väl vara bra för barnen antar jag.

Medlem

Håller med, bra för de minsta.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag minns att New Super Mario Bros Wii hade Skill Movies som man kunde kolla på om man hade tillräckligt många mynt för att köpa dem, men ingen Super Guide. Super Mario Galaxy 2 hade dock, dog man för ofta kunde spelet ta över och göra det åt en. Men då fick man en Bronze Star istället för Gold

Medlem

Den här funktionen hade jag behövt till Bionic (NES) mot slutet där man hoppar på de försvinnande plattformarna..

Medlem

Varför ska alla plattformshjältar ha en "Super-version" av sig själv? Super Sonic etc...

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Jag minns att New Super Mario Bros Wii hade Skill Movies som man kunde kolla på om man hade tillräckligt många mynt för att köpa dem, men ingen Super Guide. Super Mario Galaxy 2 hade dock, dog man för ofta kunde spelet ta över och göra det åt en. Men då fick man en Bronze Star istället för Gold

Jo visst fanns det Super Guide i NSMBW, då dog du bara inte tillräckligt många gånger i rad.

Medlem

Tycker det är jättetråkigt med sånt här. När man var sex år gammal och körde genom gamla NES spel utan att dö en gång. Alla spel är ju trots allt för lätta idag så varför göra det enklare? Hade aldrig blivit så duktig på spel om man "fick hjälp" varenda gång man hade problem. Lika bra att lära sig att sånt är inte livet redan från barnsben även om det bara gäller spel i det här fallet. Ingenting är gratis.

Medlem

Bättre än att sänka svårighetsgraden på själva spelet I guess

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar