Vi har en praktikant!

Frilansare
Vi har en praktikant!

Fiffan, va gött, vi har fått en praktikant till redaktionen. Fredrik är visserligen inte helt ny i gejmet, han började frilansa för FZ och PCG för ett tag sedan. Men nu praktiserar han som del av sin journalistutbildning, vilket är en helt annan femma. I korthet får han göra betydligt mer skitgöra, utan att erhålla ett öre i betalning.

Läs hans praktikanblogg här:
[http://www.fz.se/bloggar/pixelpojken]

#blogg

Vi har en praktikant!

Var snälla mot honom nu


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Utnyttja han!

Lämna Fredrik ifred, om inte för att hylla hans fina insatts på Gamex. Gick förbi Fz gänget och hälsade, men lämnade Jacob ifred i hans lilla låda. Fredrik kom fram glad och kry och pratade ett bra tag. Världens trevligaste kille och han tog inte illa upp för att jag frågade vem han var då jag inte kände igen honom.

Var snälla nu och skjutsa hanns karriär framåt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Traveller in time: Jag ringer dig om dom slår mig så får du komma och bita dom. Sköj att snacka med dig för övrigt!


signatur

En Bamseponny av folket

Dessamma, Redaktionen för övrigt har en speciell smak, Bennet smakar strogge och luktar tomat. Calle smakar ylle och Sebastian är alldeles för snabb men snart så.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar