Kärnkraftskatastrof på en TV nära dig

Robot
Medlem
Kärnkraftskatastrof på en TV nära dig

Såg jävligt dåligt ut.

Medlem

Såg lite skit ut men förhoppningsvis blir det okej :S

Pansarknekt

Oh, bring it on. Kan tåla lite "B" om dom gör det stämningsfyllt.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Hahaha! Dom är ju sjuka i huvudet, all kärlek till GSC. Ser bra ut ^^

Medlem

Tur att alla inte tycker som dig Mahone.

Medlem

såg ju faktiskt helt okey ut man har fan sett sämmre trailers än denna, jag kommer lätt titta om det kommer bra översatt.

Medlem

'B' men charmigt!

Medlem

Varför inte Metro 2033 istället?

Medlem

En film finns ju redan... http://www.imdb.com/title/tt0079944/

Frågan är om detta kommer visas/släppas utanför CIS länderna? Lite intresserad blev man ju


signatur

Hej! jag är ny här.

Inaktiv

Hahaha fy fan vad B!


signatur

War never changes.

Medlem

tycker trailern såg lite cheezy ut men det kan ju bli bra


signatur

no remorse

Medlem

Alla som tycker trailern verkade lam kan ju kolla in filmen med samma namn som gav inspiration till spelet. En av mina favoritfilmer och ett riktigt mästerverk.

Stalker (1979) av Andrei Tarkovsky
http://www.imdb.com/title/tt0079944/

Medlem

så, vi har en TV-serie som bygger på ett spel som bygger på en film som bygger på en bok...

Medlem
Skrivet av Trappski:

så, vi har en TV-serie som bygger på ett spel som bygger på en film som bygger på en bok...

Haha, skulle precis skriva detta jag också. Filmen är fan bra, samma ryss som gjorde Solaris. Spelet är inte en favorit och boken har jag inte läst.

Men trailern såg ju för jävla dålig ut.

Medlem

Ser okej ut men kommer att gissa att det kommer vara skit dåligt, alla spel filmer har varit dåligt och kommer alltid vara så, och när de gör en TV-serie ut av det så kommer det att bli värre ;P


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Såg mer ut som en komedi

Medlem

Riktigt jävla B trailer hihi Skulle dock faktiskt vara kul om någon nappade på idén, det kan bli bra i slutändan. Gillar spelen som fan!

Edit: Om Uwe Boll nappar, då är det inte fullt lika kul längre...

Medlem

SÅ MYCKET POTENTIAL <3

Detta är en kandidat till kandidaturen om min favoritserie genom tiderna.

Stalker-serien har också gett mig en enorm kärlek för de slaviska språken, av någon anledning.

Medlem

Ryssland <3 Fz håll koll på när serien släpps


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Visst såg det B ut rent kvalitetsmässigt, men STALKER-universumet är ju verkligen helt fantastiskt, och jag hoppas ändå jag kan få se åtminstonde ett avsnitt av detta.

Förresten ska GSC ha grymt mycket cred för att se är så seriösa med spelet och allt, det första stalker var härligt oförlåtande och sjukt äckligt att spela. Atmosfär som bara den.

Medlem
Skrivet av deftune:

Oh, bring it on. Kan tåla lite "B" om dom gör det stämningsfyllt.

Exakt!
Många serier är lite B innan dom blir awsome.

Medlem

Bara de inte dubbar skiten.. Jag klarar inte att höra "Black raven.. black raven.. circling over the grave.." på bruten engelska en gång till.

I övrigt ser det ju kul ut. Sämre skit har fått AAA status i Phonywood.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Mang:

Visst såg det B ut rent kvalitetsmässigt, men STALKER-universumet är ju verkligen helt fantastiskt, och jag hoppas ändå jag kan få se åtminstonde ett avsnitt av detta.

Förresten ska GSC ha grymt mycket cred för att se är så seriösa med spelet och allt, det första stalker var härligt oförlåtande och sjukt äckligt att spela. Atmosfär som bara den.

Hade de bara fixat laddningarna mellan områdena så att man kunde vandra helt fritt så är det en kandidat till top 5. Men det har sjukt bra "o-oh! I'm going to get f**ked up now.."-känsla. Det är få spel som givit mig panikkänslor.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar