PC black ops, Hur är det i multiplayer?

Medlem
PC black ops, Hur är det i multiplayer?

Så nu när folk har testat lite, vad säger ni?
Är det en MW2 klon eller tillför det nåt nytt till serien?

Eller suger de den stora modellen?

Medlem

Jag gillar det nya med klasskapandet. Köp dina perks och vapen. Äntligen kan jag ha stopping power och coldblooded på samma klass. Fast det heter ju hardened och ghost nu igen.:)

Killstreak rewards är lite lattjo också. RC Car var riktigt kul måste jag säga. Det är fortfarande för tidigt att ge betyg men. So far, so good.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Det är egentligen ingen större skillnad från MW2 eller Cod4. Den största skillnaden är väl att du nu tjänar ihop pengar som du köper grejer för (perks, vapen, equipment etc.) och den bästa skillnaden är att det inte känns lika.. "gay". Noobtuben är nerfad, killstreaksens är nerfade etc. Sen är det skönt med serverbrowser och dedikerade servrar, även om man ärligt talat saknar själva partysystemet som gjorde det väldigt enkelt att joina en server med några vänner (bortsett från att det tog 10 min pga IWnet_fail).
Allt som allt så är jag nöjd med de timmar jag hann spela igår om man bortser från det lagg som i alla fall de första timmarna förstörde spelupplevelsen för mig.
Vill du ha ett helt annat spel än MW2 så är det dock inget för dig då det i princip är samma fast i nya kläder. Nya fina kläder.

Medlem

Jag tyckte att killstreak grejjen i MW2 var det som var sämst med det spelet. Ja inga dedikerade servrar var ju ett stort minus oxå.

Men har dom fixat det så kan de ju va roligt. Ser sjukt skoj ut med wager matches och att man köper saker för pengar.
Kan modda sin karaktär mycke verkar det som, och det saknar jag i dom andra moderna krigsspelen tex BC2.

Medlem

Fast server browsern buggar lite iallafall för mig då favorites serverar inte visas, eller servrar som din kompisar är på inte heller visas. och just den server jag och min klan nyss köpt inte visas i recent spelade servar bara den också alla andra servrar jag var på syns hm.

Medlem

Hmm så de finns fortfarande jätte overpowered killstreak grejer?
Typ ett plan som flyger omkring ovanför banan automatiskt och skjuter ner alla?

Medlem

Har knappt kunnat spela på hela dagen. Går inte joina servrar eller så laggar det apkanel när man väl får joina en server.


signatur

49% bastard, 51% son of a bitch.

1
Skriv svar