Fungerande vagnar och egna texturer i Minecraft

Robot
Fungerande vagnar och egna texturer i Minecraft
Medlem
Fungerande vagnar och egna texturer i Minecraft

Vagnarna är fortfarande buggiga på multi :'(


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Skägg.
10 Chambers

Buckets! Nu slipper jag dra in vatten till hissen direkt från sjön!


signatur
Medlem

Sweeeet
Spiken, du vet väl att du kan göra en "oändlig" vatten reservoar.
gräv en grop på 2x2 sedan fyller du en "ruta" med vatten och den andra är rakt över mitten på motsatta sida, sedan har du hur mycket vatten du vill, om du behöver för att fylla nån annan stans.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

och ingen damage. vist blir jag glad men skulle gärna se "skada" i multi före nåt av det han gjorde nu.
sen att han inte gillar 128x128 gör mig mer än sur...: <

Medlem
Skrivet av Sillage:

du vet väl att du kan göra en "oändlig" vatten reservoar.
gräv en grop på 2x2 sedan fyller du en "ruta" med vatten och den andra är rakt över mitten på motsatta sida, sedan har du hur mycket vatten du vill, om du behöver för att fylla nån annan stans.

Å'fan, det hade jag ingen aning om. Tack!

Medlem

Vagnarna fungerar sådär. De fastnar ibland, grisar och får hoppar ned i vagnarna och går inte att slå ihjäl då skadan/hälsan nu är helt borttagen i multiplayer.
d2004: 16x16 eller 32x32 tycker jag är max, efter det så börjar spelet se konstigt ut på grund av att blocken ser malplacerade ut när texturerna är FÖR bra.

Medlem

Har förstått av att läsa Minecraft forumet att denna version verkar helt nedsållad med buggar. Funderar på om jag ska vänta med att uppdatera servern hemma.

Medlem
Skrivet av Grimster:

Har förstått av att läsa Minecraft forumet att denna version verkar helt nedsållad med buggar. Funderar på om jag ska vänta med att uppdatera servern hemma.

Du gör helt rätt i att vänta med det.
Den här uppdateringen ställde till en hel del oreda tycker jag.
Sen förstår jag inte riktigt vad det är han gjort med minecarts, de är lika buggiga som innan.

Tyckte inte denna uppdatering gav något alls.


signatur

- Wiiga -

Medlem
Skrivet av Wiiga:
Skrivet av Grimster:

Har förstått av att läsa Minecraft forumet att denna version verkar helt nedsållad med buggar. Funderar på om jag ska vänta med att uppdatera servern hemma.

Du gör helt rätt i att vänta med det.
Den här uppdateringen ställde till en hel del oreda tycker jag.
Sen förstår jag inte riktigt vad det är han gjort med minecarts, de är lika buggiga som innan.

Tyckte inte denna uppdatering gav något alls.

Innan så laggade de sönder servern totalt, nu kan man faktiskt åka i dem.

Jag saknar leaf-decay så att löven på träd man hugger ned försvinner...

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar