Europa kanske snuvas på Dragon Quest VI

Robot
Europa kanske snuvas på Dragon Quest VI
Medlem
Europa kanske snuvas på Dragon Quest VI

Neeeeej, har ingen DS men man kan ju säga nej åt andra som vill ha spelet också.

Medlem

Som vanligt dissas Europa....wow vad ovanligt....


signatur

Dont force your weakness upon me!

Det är hursomhelst billigare att importera DS-spel, så ingen direkt förlust där egentligen. Fast att Europa nedprioriteras på marknaden (i vanlig ordning) suger ju alltid.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem

Inget Dragon Quest VI?!?! OH NO!! *sarcasm face*


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Stör mig på att jag missade Dragon Quest V till DS. Var inte intresserad av det när jag såg det riktigt billigt för ett halvår sedan, men sen dess har jag spelat IX och läst recensioner och nu vill jag spela det, men kan inte köpa det någonstans utan att betala rätt mycket för det på Ebay eller liknande.

Kazu:

Bara betala vad de än vill ha för det! Det är ett riktigt mysigt äventyr, så om du gillar andra DQ-lir lär du garanterat gilla det också.

DQ är anledningen till att jag uppgraderade från DS gen 1 till DSi x-large eller vad den nu heter, den med den feta mormors pennan. Att inte släppa DQ VI i europa är en ren.... åh ja bra ord engelska lexicon
atrocity (plural atrocities)
1. The quality or state of being atrocious; enormous wickedness; extreme criminality or cruelty.
2. An extremely cruel act; a horrid act of injustice.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Attans ,.. tur att man har ett M3 DS real
te mitt DS


signatur

Kan ej skriva åäö

1
Skriv svar