Suddenly there is a tidal wave

Medlem
Suddenly there is a tidal wave

What the heck. Det blev pluggande igår. Mängder igen. Filosofins historia ter sig som 30 högskolepoäng om man tittar på mängden läsmaterial. Men det är bara 7,5. Blä. Allt för CSN, vilket jag förhoppningsvis får, men tydligen ska det ta tre veckor enligt CSN. Och i skrivande stund upptäckte jag ännu en ny föreläsning att ta del av (alla är i snitt en timme långa) inför morgondagen. i Bitterhet, yay! Tacka vet jag ”Renässansens sexualiteter”, där jag inte har ett dyft om vad jag ska göra och uppgifterna verkar först ta vid efter den 26 november.

Idag har jag pratat med en japansk/kinesisk kvinna. Nu ska jag äta frukost. Strax ska jag iväg på ett extremt hemligt uppdrag. Som jag inte berättar. HAH! Osv.

Vill ha kaffe!! Tyvärr är kaffefilterna slut, så får använda toalettpapper istället. Pinsamt.

Imorgon vankas det en tågtripp till Skåneland under helgen innehållandes besök hos föräldrar och fars dag. Då kan det se ut som här, i den förskräckligt obekväma/underliga familjen jag hittade.

[ia=23007; large]

#blogg

Medlem
Suddenly there is a tidal wave

Toapapper som kaffefilter. Kreativt, me like!

Skulle snarare vilja påstå att det är en mycket gemytlig och kärleksfull familj i full färd att förbereda ett härligt familjefoto.

Intressant bild... är den äldre mannen präst med kortbyxor?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Ingen som vet, ingen som vet. Härligt med familjer. Man ser hur barnen har mord i blicken. Samtidigt som föräldrarna är totalt ignoranta.

Medlem

Det finns zombies i Skåneland nu har jag sett

Medlem

Zombies? What? Whuuut?

Medlem
Medlem

Haha! Skräckfilmer på svenska funkar inte. Ännu värre när de är från Landskrona!

1
Skriv svar