Need For Speeds demosuccé

Robot
Medlem
Need For Speeds demosuccé

trodde det var fler än så som var intresserade av ett demo faktist.

Inaktiv

ja men var inget kul.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Bra att de släppte demo. Nu behöver jag inte ens fundera på om spelet var en gnutta bra...

Medlem

Och nu går det inte längre att köra demot. =/

Medlem
Skrivet av Ringo:

Bra att de släppte demo. Nu behöver jag inte ens fundera på om spelet var en gnutta bra...

Håller med, styrningen var bland det sämsta jag varit med om på länge i ett bilspel - dessutom var grafiken inget vidare (såg ut som SD).

Medlem

Finns det demo till pc då? hittar ingenting...

Medlem

Demo till konsoll sög. Hoppas att PC-versionen är bättre.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Kommer bli ett skitspel oavsett.
Testade även demot och det underströk ju bara det man säger.

Need for speed dog år 2002 efter Hot pursuit 2.

Medlem

[http://www.metacritic.com/game/xbox-360/need-for-speed-hot-pu...]

89/100 än så länge efter ett 13 tal recensioner, spana in gametrailers recension då den ger bäst info om varför du skall köpa det här spelet.

Ni som säger att ni spelat demot måste ha tankat ner fel demo.

Medlem

Är det ett multiplayer demo?

Medlem

Har inte prövat det än men det ser inge vidare ut måste jag säga och efter NFS Undercover så vettifan..

Dessutom så tål jag verkligen inte deras flashiga "MTV" system med menyer och skit i spelet som jag klagat på en hel del..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Warwick:

Är det ett multiplayer demo?

Nej, det var singleplayer fast man kunde utmana sina vänners tider. Demot finns inte längre.

Medlem

Jaha så Need For Speed har alltså blivit en demosuccé.

Moderator | Testpilot

Så är dom glada över att alla äntligen testat deras spel och inser hur mycket SKIT det är så alla dissar att köpa det och avbokar sitt exemplar?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ladda ner, köra nattbanan som polis en gång, slänga.
Nej tack För kass FPS.

Medlem

Varför är alla så negativa på FZ? Jag menar inte just kommentarerna för detta spelet utan alla spel verkar vara skit enligt er som skriver här. Gillar väl spel alls? Jag börjar undra.

Medlem
Skrivet av Smedjeback:

Varför är alla så negativa på FZ? Jag menar inte just kommentarerna för detta spelet utan alla spel verkar vara skit enligt er som skriver här. Gillar väl spel alls? Jag börjar undra.

Jo jag håller med dig. Oftast börjar folk gnälla innan ett spel ens har släppts. I denna artikeln är jag helt villig att hålla med om att styrningen är i det segaste laget, men kan nog tycka att det kan bli kul i mp. Det sista nfs som jag personligen tyckte var bra är most wanted. Nfs är ett 100% arkad. Vill folk ha känsla i ett spel så kör gtr med ratt eller lfs. Mvh

Medlem

Jo, även om folk laddade ner demot så får de ju titta på hur länge det var installerat också.. Jag körde ett lopp... sedan tog jag bort det från min PS3.
Burnout Paradise City var MYCKET roligare.

Inaktiv

Trist bara att det inte alls har samma körkänsla som Hot Persuit 2 och Most Wanted hade utan kändes mer som en Burnout-kopia än ett NFS spel... Konstaterar härmed att NFS-serien är död.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Kan ju kanske bero på att detta är Need for speed som det ska va. att det har tagit typ 15 år att fatta med diverse underground wanna, be gone in 60 seconds skit de pumpat ut det senaste årtiondet.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar