DAoC + alla expansioner

Inaktiv
DAoC + alla expansioner

tjena, ville bara kolla om jag var ensam om att spela Dark Age of Camelot. Kör på mordred servern.

Medlem

Hehe, ja du är nog ensam om det. Hade gärna fortsatt spela DAOC men att dom tar fullpris i månadskostnad för detta gamla spelet där dom inte lägger in något nytt content tycker jag bara är för mycket.

Medlem

Jag vet inte vilket daoc du spelar men det jag spelar är helt anorlunda än det gammla daoc.Fullt pris?Vilka mmos tar inte betalt online utom gw,men grafiken är 10 gånger bättre i daoc än gw.

Medlem

Nu har jag inte kollat på ett tag men sist jag spelade så hade de inte gjort något nytt content alls på lätt över 1 år.

Har de gjort något nytt nu? PvP eller Pve?

Bra spel men att betala fullpris i månadskostnad på ett MMO som inte utvecklas något alls tycker i alla fall jag är för mycket. De hade lätt kunnat halvera månadskostnaden minst.

Ohh ja glömde ju bort buffbots. Blir ju ännu högre månadskostnad då ifall man inte har någon polare man kan snylta av, och det är drygt i min mening. Ska man behöva tigga buffar varje gång man dör.

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

Nu har jag inte kollat på ett tag men sist jag spelade så hade de inte gjort något nytt content alls på lätt över 1 år.

Har de gjort något nytt nu? PvP eller Pve?

Bra spel men att betala fullpris i månadskostnad på ett MMO som inte utvecklas något alls tycker i alla fall jag är för mycket. De hade lätt kunnat halvera månadskostnaden minst.

Ohh ja glömde ju bort buffbots. Blir ju ännu högre månadskostnad då ifall man inte har någon polare man kan snylta av, och det är drygt i min mening. Ska man behöva tigga buffar varje gång man dör.

Många saker är nya.Mls kan du idag köpa av npc i atlantic för glass isstället för att farma 2 dagar.1 ny sak måste testa för att uptäcka dom nya sakerna.

1
Skriv svar