Fallout: New Vegas omplåstrat till pc

Robot
Medlem
Fallout: New Vegas omplåstrat till pc

Kunde först inte starta spelet, men sedan andra patchen fungerade det, och sen dess har det fungerat utmärkt. Nedast en krasch hitills.

Extremt bra spel dock. Bästa dialog-baserade spelet hitills ifall du frågar mig.

Medlem

Fortfarande ingen fix för eyefinity, gg.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

de va på tiden!


signatur

Meep!

Avstängd

Konstigt att de lägger mest fokus på pc-versionen som har minst buggar. De buggar som fanns kunde man redan fixa med mods...

Medlem

Keep'em coming!!!

Hade ju hoppats på rena doktorsavhandligen med fixar och tweaks, men känner man Bethesda (och tydligen Obsidian) så vet man gott och väl att patchandet är ytterst minimalt. For shame.

Hur dyrt kan det vara att ha EN ENDA snubbe med god koll på dev toolsen som spenderar sina dagar med att jaga ned små buggar och fixa dom? Fatta vad communityn skulle bli glad!

SAKER SOM BEHÖVER FIXAS;
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas_bugs

Medlem

ok detta var väl en 20% av buggarna som jag hittills har märkt av... ingen angående minnes läckorna? jag sitter på snabba 4gig och får "out of memory craches" relativt ofta...

Medlem

Har du överklockat dem? Behöver ju inte vara spelet, menar jag.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

En "idiotfråga". Jag har inte NV köpt på steam, hur kommer jag åt patchen?

Förra gången löste jag det med att pirata ner den men känns lite idiotiskt att behöva gå den vägen när man köper spel... (Crackar ofta spel som kräver skiva men inte spelas online men det är en annan sak.) Finner ingen länk genom spelets officiella sida ens...


signatur

i7 960 TRUE|Rampage III Formula x58|FD R4|XFX 850W|DDR3 3x4GB|RTX 3060|X25-M 160GB+Crucial m4 512GB
|i7 2600k|DDR3 2x8GB|GTX 760|

Medlem
Skrivet av Iliyena:

En "idiotfråga". Jag har inte NV köpt på steam, hur kommer jag åt patchen?

Förra gången löste jag det med att pirata ner den men känns lite idiotiskt att behöva gå den vägen när man köper spel... (Crackar ofta spel som kräver skiva men inte spelas online men det är en annan sak.) Finner ingen länk genom spelets officiella sida ens...

kan du inte bara lägga in spelet på steam det är allt som oftast bara att skriva in produktnyckeln om du nu har steam


signatur
Medlem
Skrivet av john92:
Skrivet av Iliyena:

En "idiotfråga". Jag har inte NV köpt på steam, hur kommer jag åt patchen?

Förra gången löste jag det med att pirata ner den men känns lite idiotiskt att behöva gå den vägen när man köper spel... (Crackar ofta spel som kräver skiva men inte spelas online men det är en annan sak.) Finner ingen länk genom spelets officiella sida ens...

kan du inte bara lägga in spelet på steam det är allt som oftast bara att skriva in produktnyckeln om du nu har steam

Det gick tamejfan, testat det med mitt BFBC2 utan framgång flera gånger så gav upp tanken på att det skulle kunna funka så om spelet inte var köpt genom Steam. Nu får vi se om jag lyckas få in alla moddar efter nedladdningen... :S


signatur

i7 960 TRUE|Rampage III Formula x58|FD R4|XFX 850W|DDR3 3x4GB|RTX 3060|X25-M 160GB+Crucial m4 512GB
|i7 2600k|DDR3 2x8GB|GTX 760|

1
Skriv svar