Första filmen från Rockstars L.A. Noire

Robot
Medlem
Första filmen från Rockstars L.A. Noire

Jävligt bra lip-sync eller vad man nu ska kalla det. Röstskådespelarna verkar vara top notch med.
Detta blir nog ett köp.

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Jävligt bra lip-sync eller vad man nu ska kalla det. Röstskådespelarna verkar vara top notch med.
Detta blir nog ett köp.

Jo, problemet är bara att det får dem att hamna i botten av Uncanny Valley enligt mig.

Medlem
Skrivet av Wartex:
Skrivet av corporaln0ll:

Jävligt bra lip-sync eller vad man nu ska kalla det. Röstskådespelarna verkar vara top notch med.
Detta blir nog ett köp.

Jo, problemet är bara att det får dem att hamna i botten av Uncanny Valley enligt mig.

Håller helt med dig Wartex, men det är nog ett nödvändigt ont att gå igenom det stadiet innan vi får ansikten som påminner om mänskliga diton på riktigt. Helt klart ett steg i rätt riktning.

Medlem

Yes, uncanny valley här. Men riktigt snyggt!

Medlem

riktigt pissig grafik. Jag brukar inte bry mig speciellt om grafiken men det såg fan ut som ett N64 spel

Medlem
Skrivet av schmuttah:

riktigt pissig grafik. Jag brukar inte bry mig speciellt om grafiken men det såg fan ut som ett N64 spel

Nog tyckte jag med att det inte såg bra ut men ett n64-spel? Säkert ...

Skägg.
10 Chambers

Snyggaste läppsynken jag sett. Fast, som ni säger, det stör nästan illusionen något mer.


signatur
Medlem

Haha kolla tjejen när hon skriker vid 0:19


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Inaktiv

Jag är inte imponerad, men man blir väl det snart!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Röstskådespeleri och lipsync var riktigt bra.
Hoppas på en riktigt bra story också.

Medlem

Det var fanimej dom snyggaste ansiktsanimationerna jag sett i ett spel, fyfan


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Största minuset för den extremt bra lipsyncingen var nog att resten av grafiken kändes lite, lite udaterad. Men det såg ändå riktigt bra ut, blir intressant att se gameplay senare. Men... ja... lipsyncingen var fan det bästa jag någonsin sett.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inget resonemang kan få mig att ändra uppfattning att grafik är viktigare än karaktärer och story.
Ska se om det här blivit värt väntanl.

PS. Ichabod ( och andra för den delen ) Snälla snälla söta ta bort clownen, Freakar ut mig totallt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag vill ha info om Agent.


signatur

Meep!

Medlem

Just den här sorten av teknologi behövs i Fallout för att få mig att bry mig mera av människorna i spelet.

Ansikts animationerna är extremt bra gjorda, om bara resten av spelt skulle vara på samma nivå.

Medlem

Jag undrar när vi ska få höra mer om Agent!

Medlem

Jag blev grymt imponerad över hela känslan av spelet. GTA blandat med CSI typ.

Medlem

Fan det enda jag tänkte på var lipsyncen.. sjukt bra.

Sen så förstår jag inte hur du får det till GTA blandat med CSI.. CSI är ju värsta jänkar dravlet.

Kanske lite mer av en deckare och GTA?


signatur

Have a good time!

Medlem

Inte till PC? Fan vad Rockstar börjat bli snikna. GTA IV var ju värsta sletna porten också.

Medlem

Mad Men!

Also, uncanny valley my ass. Ett av GTA IV's största plus var att minspelet i ansiktena var så klockrent, här verkar de ha tagit allt snäppet längre. Fallout, där har ni riktiga zombies.

Inaktiv
Skrivet av Höglund:

Mad Men!

Also, uncanny valley my ass. Ett av GTA IV's största plus var att minspelet i ansiktena var så klockrent, här verkar de ha tagit allt snäppet längre. Fallout, där har ni riktiga zombies.

Jag tror inte du har förstått vad uttrycket 'uncanny valley' betyder eftersom du argumenterar för att det är går mot uncanny valley.

Medlem

Jag tycker att Rockstar har lyckats riktigt bra med ansiktsanimationerna ända sedan The Lost and Damned.

Hoppas Team Bondi lyckas med det här.

Medlem

Fan va alla ska klaga hela tiden, ni är väl inte med i ''my super sweet 16''?? Man skulle ju nästa kunna tro det!

Det ser ju faktist ganska bra ut!

Medlem

Bara jag som tycker herren liknar Kenneth Cosgrove från Mad men?
http://www.fancast.com/blogs/files/2009/08/250-x-250-ken-cosg...

Annars ser det grymt ut! Säkert köp!

Medlem

Aha. Konsolexklusivt. Otippat Rockstar... otippat.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Det enda jag blev imponerad utav var ansiktsanimationerna, kommer säkert bli ett skitbra spel men det var en ganska intetsägande film.

As for uncanny valley, tycker dem klättrat en bra bit upp för backen igen med detta, snarare än att ta ett steg närmare botten börjar dem ta steg uppåt, är i så fall grafiken i sig som inte håller jämna steg pga gammal hårdvara.

Medlem

Inte lika bra facial mocap som i Enslaved dock...
Men detta kan bli kul, brukar dock tröttna halvvägs genom långa spel, och Rockstars spel är alldeles för långa imo


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Tufft! Är det samma gameplay som GTA eller?


signatur

War never changes.

Medlem

Verkar som alla diggade läppsynken så +1


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

12
Skriv svar