Kinect funkar på pc

Robot
Medlem
Kinect funkar på pc

Och finns det någon som är förvånad? Samma sak gäller ju alla piratkopieringsskydd med spel, kommer det nya skydd så har folk redan lyckats knäcka det näst in till samtidigt som varan släpps. Nyhetstorka på FZ??

Medlem

Tog dom 2h att " hacka " kinect efter att det släpptes.. det kan inte vara bra

Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

Och finns det någon som är förvånad? Samma sak gäller ju alla piratkopieringsskydd med spel, kommer det nya skydd så har folk redan lyckats knäcka det näst in till samtidigt som varan släpps. Nyhetstorka på FZ??

Kinect är inte ett spel.

Ska bli spännande att se vad folk lyckas gör med kinect + pc.
kinect+klassrum.

Medlem

Det är faktiskt rätt spännande då ladyada, som säljer alla möjliga DIY-kit med mera, utlyste en belöning på $2000 till den som skulle skriva en drivrutin till kinect. Meningen är att folk ska kunna göra liknande saker som med wii kontrollern. (för er som inte vet eller har glömt så använde folk hacks för att styra musikprogram och syntar med wii-kontrollern).

Ish
Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

Och finns det någon som är förvånad? Samma sak gäller ju alla piratkopieringsskydd med spel, kommer det nya skydd så har folk redan lyckats knäcka det näst in till samtidigt som varan släpps. Nyhetstorka på FZ??

Finns väl ingen som knäckt PS3 än? När kom det egentligen? 2006 eller nått?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av DonneR93:

Tog dom 2h att " hacka " kinect efter att det släpptes.. det kan inte vara bra

För vem? Snubbarna som hackar skiten får möjlighet att göra kreativa saker med sin mjukvara och Kinecten och Microsoft får sålt 100 fler enheter än om den inte hackats.

Medlem

spelar ju ingen roll om detta är förvånande....
handlar om att man kanske skall inse va man kan använda skiten till mer än bara Xbox


signatur

Sim-Racing

Medlem
Skrivet av Ish:
Skrivet av DeSStroyer:

Och finns det någon som är förvånad? Samma sak gäller ju alla piratkopieringsskydd med spel, kommer det nya skydd så har folk redan lyckats knäcka det näst in till samtidigt som varan släpps. Nyhetstorka på FZ??

Finns väl ingen som knäckt PS3 än? När kom det egentligen? 2006 eller nått?

Jo den är knäckt, tog sin tid men det är gjort.

Inaktiv
Skrivet av Ish:
Skrivet av DeSStroyer:

Och finns det någon som är förvånad? Samma sak gäller ju alla piratkopieringsskydd med spel, kommer det nya skydd så har folk redan lyckats knäcka det näst in till samtidigt som varan släpps. Nyhetstorka på FZ??

Finns väl ingen som knäckt PS3 än? När kom det egentligen? 2006 eller nått?

ps3an är knäckt, en som har en flashad wii ska nu skaffa en pirat ps3.

Så nu kommer även Sony få lite mindre spel sålda när folk mer och mer kör pirat på ps3.

Ska bli intressant att se när dom första ps3 kontona blir bannade.


signatur

Knower of the unknown

Medlem

men den är fortfarande verkligen inte säker "hacket till ps3,an"
Nice att man redan kan använda kinect som webb kamera såg faktiskt inte snyggare ut en ps3 kameran som jag har som webb cam.
skulle vilja att dom hacka move kontrollen vill ju kunna använda den som man kan göra med wii nu.

Avstängd

PS3an är ju hackad som sagt, men det går väl inte o lira online på de nya titlarna eftersom de kräver den senaste programvaran, och då funkar inte "hacket"?
Samma med move, den måste också ha senaste, så move funkar inte med "hacket".

Medlem

Mikzarn, haha jo jag vet att kinect inte är ett spel. Vad jag menade var att det mesta går att knäcka rätt lätt.

Medlem

Att folk "hackar" grejer är bara något bra. Likaså piratkopiering osv osv.

Medlem

Var det inte från början tänkt att Kinect även skulle komma till Windows? Har för mig jag läst det för... 2år sedan! Eller har MS ångrat sig?

Medlem
Skrivet av KrejzY:

PS3an är ju hackad som sagt, men det går väl inte o lira online på de nya titlarna eftersom de kräver den senaste programvaran, och då funkar inte "hacket"?
Samma med move, den måste också ha senaste, så move funkar inte med "hacket".

Kom ett hack idag som fixxar PSN och online lir på jailbreakade PS3:or...

Jag kan även intyga att det verkligen funkar.
Fast tex. Fifa11 kräver ju en online kod för att kunna spela online... eller så måste jag köpa en för 6£ ... smart lösning för att få in pengar från potentiella second-hand-köpare/pirater...

Medlem
Skrivet av BingoBerra:
Skrivet av Ish:
Skrivet av DeSStroyer:

Och finns det någon som är förvånad? Samma sak gäller ju alla piratkopieringsskydd med spel, kommer det nya skydd så har folk redan lyckats knäcka det näst in till samtidigt som varan släpps. Nyhetstorka på FZ??

Finns väl ingen som knäckt PS3 än? När kom det egentligen? 2006 eller nått?

ps3an är knäckt, en som har en flashad wii ska nu skaffa en pirat ps3.

Så nu kommer även Sony få lite mindre spel sålda när folk mer och mer kör pirat på ps3.

Ska bli intressant att se när dom första ps3 kontona blir bannade.

tror dock att många fler komemr skaffa ett ps3.
alla vet att piratkpoering inte förstör så stort som alla tror utan mer hjälper


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Inaktiv

Bra gjort av dom! Alltid trevligt när hårdvara blir hackad och upplåst.

Medlem

Är det bara jag som köper spel nuförtiden?

Medlem

Tss, onödiga prylar för prylbögar.

Inaktiv

Fattar inte vad playstation ska ta sig till nu när de kom med move precis som känns som en liten fis jämfört med kinnect.

vinn en ipad: You just have to find a youtube link to share, just like i did. Please vote on my video! https://mostinvincible.com/154

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar